"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Onko mahdollista....?

Warhammer 40.000 -pelin säännöt ovat yleensä enemmän tai vähemmän tulkinnanvaraiset. Tällä palstalla keskustellaan eri sääntöjen toteutuksesta, tulkinnoista sekä mahdollisista ongelmatilanteista.
shiwan8

Onko mahdollista....?

Viesti Kirjoittaja shiwan8 »

....ottaa typhusta tai ahrimania chaokselle ilman että pelaa culttiarmeijalla? itse en keksi tapaa tehdä niin mutta täällä varmaan on minua viisaampia....
The Captain
Valvoja

Viesti Kirjoittaja The Captain »

Ei.

Arvaa, montako "onko mahdollista...?" tai "voiko...?" tai "mitä teen...?" -otsikkoa tältä foorumilta löytyy? Jos haluat erottua eduksesi, kerro jo otsikossa, mitä aloittamasi ketju käsittelee!
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
shiwan8

Selvä, näin teen, mutta todettakoon nyt että en tullut tänne loistamaan, pätemään tai hankkimaan reppiä erinomaisena jäsenenä. Mut joo, koitan muistaa olla käytännöllisempi jatkossa.
Jos haluat väitellä asiasta, pistä yv. Jos pistän vastakommentin tänne niin aihe suljetaan välittömästi. Such is life.
archon

Viesti Kirjoittaja archon »

shiwan8 kirjoitti:Selvä, näin teen, mutta todettakoon nyt että en tullut tänne loistamaan, pätemään tai hankkimaan reppiä erinomaisena jäsenenä.
Ei tullut kyllä ainakaan aiheesta tai otsikosta mieleen, mutta kirjoitettuasi tuon toteamuksesi, olen vakuttuunut.

(Pahoittelen turhaa jupinaa.)
I don’t know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
shiwan8

Niinno, sanonnan mukaan "sitä saa mitä tilaa". Asiat voidaan ilmaista lukuisilla tavoilla ja reaktio on yleensä suoraan verrannollinen ilmaisuun. Jos joku menee ja mättää jotain nassuun aseman nakkikiskalla niin uhri ei varmaan kamalasti kiittele. Siispä en katso että minun olisi kuulunut juosta häntä koipien välissä nurkkaan ja alkaa huutamaan "yes master, what ever you say master, I'm not worthy". Otsikon valinta oli heikko ja asiasta oli hyvä huomauttaa mutta järkeä saa käyttää siinä miten sen tekee, jolloin ei välttämättä kuulosta ala-astelaiselta joka ei halua mennä kouluun vaikka äiti käskee. <= Viimeinen lauseen osa, kapteenin kommentin lisäksi, on hyvä esimerkki siitä miten asiaa EI pidä hoitaa. Kuten sanottu, yritän olla selkeämpi jatkossa.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Säännöt”