mulle on jäänyt se kuva, että kokelaat heitetään erämaahan missä sitten osa lisäelimistä kasvaa eri mömmöjen vaikutuksesta. Siellä sitten joillakin naksahtaa ja ne lähtee riehumaan sinne fenrisin maastoon jne.
Korjatkaa toki, jos olen väärässä.
Pitävätkö huhut paikkansa?
örh, ei... kyllä ne lisäelimet ihan istutetaan kokeliaisin laboratorioissa...
Tosin kaaoksella en pitäisi ihmeelisenä että kaveri kasvattaisi itse toisen sydämmen, mutta lojalistit joutuvat turvautumaan klooneissa kasvatettuihin elimiin.
Tosin kaaoksella en pitäisi ihmeelisenä että kaveri kasvattaisi itse toisen sydämmen, mutta lojalistit joutuvat turvautumaan klooneissa kasvatettuihin elimiin.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
-
Oberon
Ja siinäkin noin paristakymmenestä hakijasta 3 läpäisi asekoitoksen, ja 2 pääsi planeetalta, ja tällähetkellä vain yksi näyttää pääsevän koulutuksessa eteenpäin... Ei ihme jos mariineja on niin vähän kun onnistumisprosenttikin on näin huimaava.Pieni Pimeä Mies kirjoitti:Angel of Darkness kirjasessa tämä rekrytointi oli paikalliselle williheimolle suuri rituaali, mihin nuorukaiset olivat valmistautuneet lapsuudestaan asti.