Dragon ogre vai chaos giant
Dragon ogre vai chaos giant
Elikkäs olis vaihtoehtoina ottaa kolme dragon ogrea GW:lla taikka sitten chaos giantti.
Dragon ogret olis kohtuu nopeita ja niillä sais kohtuu helposti ritari blokin alas ja kärryt hajois yhestä woundista.
Giantti taas pistäis matalaks kivasti jalkaväkee ja isoja körmyjä, keräis nuolet itteensä jollon muut pääsis mättään ja levittäis kauhua vihollis rivistöihin, sekä eihän sekään olis mikään hidas yksikö.
Eli kumpi vaihtoehto kannattaa ottaa 2000pisteen armeijaan?
Dragon ogret olis kohtuu nopeita ja niillä sais kohtuu helposti ritari blokin alas ja kärryt hajois yhestä woundista.
Giantti taas pistäis matalaks kivasti jalkaväkee ja isoja körmyjä, keräis nuolet itteensä jollon muut pääsis mättään ja levittäis kauhua vihollis rivistöihin, sekä eihän sekään olis mikään hidas yksikö.
Eli kumpi vaihtoehto kannattaa ottaa 2000pisteen armeijaan?
Vanha black dragon vielä myymättä/vaihtamatta pois, ottakaa yv:llä yhteyttä jos vähänkin kiinnostaa!!
-
Priest of Ulric
- TietoPredator
Dragon ogret ehdottomasti, koska jätille tapahtuu aina "kaikkea kivaa".
Jättiä eivät voi suositella kuin ne vastustajat jotka itse pelaavat ihmisillä tai kääpiöillä - jos haluaa armeijaansa tykkitulen houkuttajan joka voi kuolla yhdestä osumasta niin siitä ei todellakaan kannata maksaa yli kahtasataa pistettä.
Jättiä eivät voi suositella kuin ne vastustajat jotka itse pelaavat ihmisillä tai kääpiöillä - jos haluaa armeijaansa tykkitulen houkuttajan joka voi kuolla yhdestä osumasta niin siitä ei todellakaan kannata maksaa yli kahtasataa pistettä.
"Katsoimme, ettei Pori enää ole pelastettavissa, joten Exterminatus jäi ainoaksi vaihtoehdoksi." - Teräratas
Pelillisesti ovat Dragon ogret ehkä parempi vaihtoehto nopeutensa ja vahvuutensa vuoksi. Mutta jos saat jättiläisellä heitettyä hyvät hyökkäykset, on se todella tehokas. Mielestäni dragon ogrejen figut ovat hirveän näköisiä. Ei jättiläinenkään mikään kauneuskilpailun voittaja ole, mutta chaos jättiläiselle voi konffata vaikka mitä(lisä päitä, piikkejä, suomuja yms.). Nämä kun lasketaan yhteen, ainakin itse kallistun jättiläisen puoleen.
Missä sydän siellä voima,
Missä rakkaus siellä kotimaa
Missä rakkaus siellä kotimaa
Dragon Ogret, tosin jätissä olisi tyyliä!
''Fii, fai, fou, FAM! I smell the blood of an english man!''
Esim. Ogret pysyvät paremmin hengissä, koska näitä jätkiä on ainakin kolme (ja 4+ as light armorilla
) Lyövät myös ''melko'' kovaa, jos ostaa GW:t (strenght 7) tai sitten lyö monta kertaa extra handweponeilla (4 attackia per hyyppä). Saattavat olla varustuksella 20 pointtia kalliimpia, mutta kuka niin vähästä välittää?
(no minä ainakin). Ovat muuten myös hieman nopeampia
Kumpikin on myös stubborn ja levittää terroria, eli melko saman tasoista porukkaa...
Ogret!
Esim. Ogret pysyvät paremmin hengissä, koska näitä jätkiä on ainakin kolme (ja 4+ as light armorilla
Ogret!