Kulta ja finfoam
Kulta ja finfoam
Neuvokaa miten parhaiten maalata kultaa JA parannella kultaa myöhemmin? http://www.pbase.com/suurfett407 Siellä on kuvia mun necroneista. Eli miten parantelisin niiden kultaa?
Toinen kysymys koskee finfoamia. Ajattelin alkaa tehdä jotakin mun palasella, ihan sama mitä, mutta mä kysyn teiltä mikä on paras tapa leikata sitä?
Toinen kysymys koskee finfoamia. Ajattelin alkaa tehdä jotakin mun palasella, ihan sama mitä, mutta mä kysyn teiltä mikä on paras tapa leikata sitä?
-
Silver Warrior
Voisit kyllä tehä vähän varjostuksia tohon kultaan, paljoa ei kannata missään nimessä tehä. Drybrushaaminen lienee melkeen paras metodi ainaki mun mielestä kultaa maalatessa. Blendaaminen tekee tosta liian tasasen yleensä. Jos haluaa blendaamalla varjostaa niin ainaki mä suosittelen läpinäkyvillä kerroksilla maalaamista inkeillä tai normaleilla maaleilla.
Paras tapa lienee muuten styroxleikkuri. Jollain pitempi teräsellä askartelu veitsellä voi tehä pienempää ja tarkempaa kuviointia ja leikkaamista.
Paras tapa lienee muuten styroxleikkuri. Jollain pitempi teräsellä askartelu veitsellä voi tehä pienempää ja tarkempaa kuviointia ja leikkaamista.
-
factordunk
-
factordunk