HUONO Örkki-piirrustus
Heh, eikö se ole mukava saada tänne näitä huonojakin töitä esille niin ei ala kaikki tuntua samanlaisilta.
Eli siis jos kaikki olisi super-töitä niin siihen turtuisi, nyt taas osaa arvostaa enemmän noita oikeasti hyviä töitä 
Yrska
Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
yrska kirjoitti:Heh, eikö se ole mukava saada tänne näitä huonojakin töitä esille niin ei ala kaikki tuntua samanlaisilta.Eli siis jos kaikki olisi super-töitä niin siihen turtuisi, nyt taas osaa arvostaa enemmän noita oikeasti hyviä töitä
Yrska
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
-
Ar-Senator
No hei, miten tuon perusteella mitään tekniikka-ehdotuksia pystyy antamaan? Kokeile vaihteeksi tehdä niin hyvä piirustus kuin osaat, niin sitä pystyy rakentavasti kommentoimaan. Ja jos et tuon parempaan pysty, niin odotat pari vuotta että käsiesi motoriikka kehittyy ja saat toivon mukaan parempaa jälkeä aikaan (tai vaihtoehtoisesti hyväksy, ettet osaa piirtää.). Tuosta voin sanoa, että piirrä mittasuhteet paremmin, piirrä naama yksityiskohtaisemmin, kroppa ja tausta samaten, yritä tehdä siitä kolmiulotteisen näköinen.
Niin, ei siis millään pahalla.
Niin, ei siis millään pahalla.
Me ei olla kotipoikia
Kysykää vaikka meidän äideiltä
Kysykää vaikka meidän äideiltä
-
Balrogofmoria
-
hyytelöperuna
Joka ikinen tähän threadiin vastannut henkilö tutustuu Ninnun kirjoittamaan Galleria-oppaaseen.
Ei enää tollaisia "ihan kiva" tai "en tykkää mutta en sano miksi..." vastauksia.
Ei enää tollaisia "ihan kiva" tai "en tykkää mutta en sano miksi..." vastauksia.
- Morhgoz
- Peliporukkavalvoja
Mitäkö mieltä olen tuosta? Sanotaanko näin nätisti että tekisit suuren palveluksen ihmiskunnalle ja varsinkin kaikille tämän foorumin jäsenille, jos et enää koskaan piirtäisi mitään... ...tai ainakaan lähettäisi noin totaalisen surkeita räpellyksiä muitten ihmisten päiväiltäväksi...
Warbands of Wastelands
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
Tärkeintä ei ole voitto, vaan kasa verisiä kalloja,
omia jos ei vihollisen....
I used to take an arrow to the knee, till I took an arrow to the knee....
-
Silver Warrior
-
Rivisolttu
Kuva oli niin isona filenä, että sitä sai oikein odotella ja jännittää ennen kuin pääsi ihailemaan. 
Monennenko luokan matikantunnista oli kyse?
Monennenko luokan matikantunnista oli kyse?
http://www.puolenkuunpelit.com - verkkokauppa ja peliportaali
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Liikkeet Lahdessa, Kouvolassa ja Tampereella
Piirtelen yleensä aika paljon (yleensä tylsillä kursseilla
) ja voin sanoa, että piirtäminen on taito jolla ei kannata leveillä, varsinkaan jos tietää etukäteen mitä mieltä muut ovat.. Jos joku on todellakin hyvä, voi hän esitellä sitä muille henkseleitään paukutellen, mutta nyt tuntuu siltä, että joku halusi päästä leikkimään digikameralla
Ota hieman mallia jostakin ja huomaat kuinka nopeasti voit kehittyä!
PS. Itse olen surkea piirtäjä..
Ota hieman mallia jostakin ja huomaat kuinka nopeasti voit kehittyä!
PS. Itse olen surkea piirtäjä..
"Let The Punishment Fit The Crime"
seiskan... Tiedän, olen surkea piirtäjä ikäisekseni, vaikka tommonen nopee tuherrus olikin...Munter kirjoitti:Monennenko luokan matikantunnista oli kyse?
Ei vaan skannerilla...SiMe kirjoitti: mutta nyt tuntuu siltä, että joku halusi päästä leikkimään digikameralla![]()
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.