Skavenien 500 pisteen armeijaan??
Skavenien 500 pisteen armeijaan??
Joo mä vaan mietin et mitäs pitäs ottaa ton kokosee porukkaan, ku toi on yhe turnaukse pisteraja. mul on warlock engineer, assa, rat swarm, 20 clan rottaa joilla 10:llä spear 1:llä banner 1pomo 1:musiikki rotta
Mä en tehny mitään, mut toi löi takasi!
oma ehdotukseni: se magia hero, warlock engineer?
Sitten yksi iso clanrat regiment jolla olisi ratling gun, myös night tai gutter runnerit olisivat kiva lisäys listassa. Raskasta cavalrya tappamaan muutama jezzail, ja muutama orja tuomaan massaa. Joudut aika paljon ostamaan, ja kallista se on, mutta elämä on.
Sitten yksi iso clanrat regiment jolla olisi ratling gun, myös night tai gutter runnerit olisivat kiva lisäys listassa. Raskasta cavalrya tappamaan muutama jezzail, ja muutama orja tuomaan massaa. Joudut aika paljon ostamaan, ja kallista se on, mutta elämä on.
"Monet ihmiset tuhlaavat rahoja, joita eivät ole ansainneet, tavaroihin, joita eivät halua, tehdäkseen vaikutuksen ihmisiin joista eivät pidä."
Mä mietin et globadierit ottaa heavy cavalryn ottaa hengiltä, ku niit vastaa ei voi käyttää armor savea.Miks jezzaileja? rattling gun??? mietin warp fire throweria.....
Mut rat swarmin otan ku niil on expendable (kaikki unitit läpäsee paniikin ilman heittoja,jos ymmärsin oikein) sama sääntö on kyllä orjillakin.
oisko rattling gun parempi ku liekin heitin?
giant rattei? laittasin kyl clan rotat yhtee isoo unittiin, massa jyrää.
Mut rat swarmin otan ku niil on expendable (kaikki unitit läpäsee paniikin ilman heittoja,jos ymmärsin oikein) sama sääntö on kyllä orjillakin.
oisko rattling gun parempi ku liekin heitin?
giant rattei? laittasin kyl clan rotat yhtee isoo unittiin, massa jyrää.
jos siel muuten on ne porder patrol (kirjotinkohan oikein, jos ees muistin oikein) säännöt?
Niin niis on kai 50 ukon raja? vai?
oonko taas väärässä...
Ja mitä taika esineitä warlock engineerille? raja 50p.
brass orb?? vaikuttaa ainaki hyvält, jos vaan tietäis mikä on iniative test......
oonko taas väärässä...
Ja mitä taika esineitä warlock engineerille? raja 50p.
brass orb?? vaikuttaa ainaki hyvält, jos vaan tietäis mikä on iniative test......
Border Patrol -säännöt löytyvät täältä:-frenzy- kirjoitti:jos siel muuten on ne porder patrol (kirjotinkohan oikein, jos ees muistin oikein) säännöt?
oonko taas väärässä...
http://uk.games-workshop.com/warhammerw ... patrol.htm
Kannatta lukaista myös tuo Border Patrol Q&A, siellä on tarkennuksia mm. Ratling Gunin valintaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Ryhmälle ostetaan koko porukalle samat aseet, et voi ottaa 10 keihäillä ja kymmentä käsi aseilla. Sitä paitsi keihäät ovat huonoja.Frenzy kirjoitti:20 clan rottaa joilla 10:llä spear 1:llä banner 1pomo 1:musiikki rotta
Itse pelasin juuri border patrollia tälläisellä porukalla.
Warlock engineer (warp blades 15, UWEC 10)
Storm daemon (25)
95
25 Clanrattia (musikantti, lippu)
140
20 Slavea
40
8 Night runneria (second weaponit)
56
18 Plaque monkkia (secondweaponit, täysi komento)
153
Tasan 500 pistettä.
Tosin tuo lista ei ole mikään helppo kerättävä aloittelijalle.
Sitten vastaan muutamaan kysymykseen tuosta kysymystulvasta.
Ratling gun on parempi kun warpifiretroova. Piste. Näin se vaan on. Ikävä kyllä se kuluttaa yhden ryhmä paikan bordel patrollissa, joten se ei mielestäni paras vaihtoehto ole border patrollissa. Muuten ne rokkaa.
Giant rätit ei ole mitään järin helppo käyttöisiä. Ennemmin night runnereita ajavat saman asian. Ja ovat halvempia rahassa.
Warlockille kannattaa laittaa tuo storm daemon. Kaksi s5 bolttia per vuoro aiheuttaa päänvaivaa vihuille.
Jezzaileista ei ole oikeen iloa pienissä ryhmissä, joten nekään mielestäni mitään parhaita pienissä peleissä ole.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
Juuh, muuten sori väärästä vinkistä, ei voikkaan ottaa kun yhden sotakoneen eli vaikka ratling gunin, mutta en tiennytkään että on kyse bordel patrollista no pitää lukea tarkemmin. Olenhan minä nuo säännöt lukenut white dwarf lehdestä mutta ei niitä muista kun ei pelaa niillä...jullevi kirjoitti:Kannatta lukaista myös tuo Border Patrol Q&A, siellä on tarkennuksia mm. Ratling Gunin valintaan.
"See, this is problem with terrorist, they never care about other peoples schedule."
-Arnold
-Arnold
plague munkit vaan maksaa ihan sikana rahassa....
missä lukee että ei vois ottaa eri aseita joillekki??? entä miksei porukan johtajaa???? ilman keihäitä ne ei iske ku 1:stä rivistä!
2 s5 bolttia?? ai et taikoo 2 kertaa putkeen?
Ton listan ku ostaa ni menee vähä rahaa.
tuliko voitto?
missä lukee että ei vois ottaa eri aseita joillekki??? entä miksei porukan johtajaa???? ilman keihäitä ne ei iske ku 1:stä rivistä!
2 s5 bolttia?? ai et taikoo 2 kertaa putkeen?
Ton listan ku ostaa ni menee vähä rahaa.
tuliko voitto?
Sääntökirja s. 88.-frenzy- kirjoitti:
missä lukee että ei vois ottaa eri aseita joillekki???
Rotat voittavat lähitaisteluita riveillä ja ylivoimalla, eivät S3 tökkimisellä. Siksi keihäät ja johtaja ovat useimmiten turhia. Käsiase ja kilpi yhdistelmällä saavat 4+ armour saven, jolla ne pysyvät hengissä kohtuu hyvin.-frenzy- kirjoitti:entä miksei porukan johtajaa???? ilman keihäitä ne ei iske ku 1:stä rivistä!
Ei, samaa taikaa ei sama velho voi taikoa kahdesti vuorossa. Ymmärrät, mitä attor tarkoitti, kun luet sääntökirjan sivun 153 ja Storm Daemonin kuvauksen rottakirjasta.-frenzy- kirjoitti:2 s5 bolttia?? ai et taikoo 2 kertaa putkeen?
-
PaskaLapio