Necron Raiderit
Necron Raiderit
Ihmetyttää kun minä omistan Necroneilla noita Raidereita. Codexista taas ei löydä mitään tietoa niistä.
Joten jos tiedätte jotakin Raidereista, niin kirjoittakaa tänne kaiken mitä tiedätte.
Joten jos tiedätte jotakin Raidereista, niin kirjoittakaa tänne kaiken mitä tiedätte.
Necron raiders-nimellä kulkeva laatikko sisältää ymmärtääkseni wanhoja figuja, eli necronfiguja ajalta ennen codexia. Näyttäisi että boxissa tuli 5 necron warrioria ja 2 scarabia, mikä tämä kuva on laatikon sisällöstä: http://www.armageddon3.com/English/40KI ... ec1big.gif
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Juuri noin. ELi onko niillä samat säännöt kuin Warriorseilla?jullevi kirjoitti:Necron raiders-nimellä kulkeva laatikko sisältää ymmärtääkseni wanhoja figuja, eli necronfiguja ajalta ennen codexia. Näyttäisi että boxissa tuli 5 necron warrioria ja 2 scarabia, mikä tämä kuva on laatikon sisällöstä: http://www.armageddon3.com/English/40KI ... ec1big.gif
- Rectunator
Minulla tosin on 5 Raideria.
Samoin Necron Lord näyuttää erilaselta kuin Codexissa.
http://www.warbozz.dk/warhr40k/my_pics/ ... ecrons.jpg
Esimerkiksi tuo.
Ja minulla on metallinen Destroyer myös. Oli vaikea koota.
Kuvaa siitä ei vain ole. Se on vain pienempi.
EDIT: Sitten haluaisin vielä tietää, tarvitseeko Monolithia että Necronit voi herättää henkiin. Kavereitani kiinostaa tuo, samoin minua.
Samoin Necron Lord näyuttää erilaselta kuin Codexissa.
http://www.warbozz.dk/warhr40k/my_pics/ ... ecrons.jpg
Esimerkiksi tuo.
Ja minulla on metallinen Destroyer myös. Oli vaikea koota.
Kuvaa siitä ei vain ole. Se on vain pienempi.
EDIT: Sitten haluaisin vielä tietää, tarvitseeko Monolithia että Necronit voi herättää henkiin. Kavereitani kiinostaa tuo, samoin minua.
osta codexi ja syökää kanaa :-)
ei monoliittiä ei tarvita vaan necrot hyppivät ylös melkein itsestään... tarvitset vain yhden kappaleen tavallisia 6-tahkoisia noppia. Monoliitillä voit uusia WBB-heiton halutessasi
ei monoliittiä ei tarvita vaan necrot hyppivät ylös melkein itsestään... tarvitset vain yhden kappaleen tavallisia 6-tahkoisia noppia. Monoliitillä voit uusia WBB-heiton halutessasi
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
Ei tarte, ja kyllä se siellä codexissa kerrotaan miten henkiin herääminen (=We'll Be Back =WBB) toimii. Mutta muuten monoliitti kyllä on sen verran hyödyllinen vehje että kyllä kannattaa ostaa / tehdä.
Edit: Hidas...
Edit: Hidas...
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Niitä ei saa herättää jos ne kuolevat lähimätössä aseesta, joka ei salli armour saveja, tai ottavat osumaa jonka strenght on kaksi kertaa niiden kestävyyden eli 8+. Muuten ne saavat wbb-heiton joka kerta kun kuolevat, mitään ylärajaa määrälle ei ole.
Jotenkin minusta tuntuu että unohdin kuitenkin jotain...
Jotenkin minusta tuntuu että unohdin kuitenkin jotain...
necronit voivat herätä henkiin yhden kerran per kuolema. Eli Necron kaatuu => joko tulee takaisin tai ei. Kuolee seuraavan kerran, sama toistuu.
Necronit voivat tulla takaisin niin kauan kuin codexin sivulla 13 esitetyt ehdot täyttyvät. Kannattaa lukea ERITTÄIN tarkkaan mitä siellä sanotaan. noin 75% väittelyistä necronpelaajien ja heidän vastustajiensa välillä johtuu juuri WBB säännöstä.
Necronit voivat tulla takaisin niin kauan kuin codexin sivulla 13 esitetyt ehdot täyttyvät. Kannattaa lukea ERITTÄIN tarkkaan mitä siellä sanotaan. noin 75% väittelyistä necronpelaajien ja heidän vastustajiensa välillä johtuu juuri WBB säännöstä.
"Koska tämä on Sotavasara - foorumi, jonka käyttäjillä on niin vähän toivoa saada naista, että pitää yrittää nussia pilkkua. -Da Capitan"
- Henri Ketonen