Mumak ja LoS
Mumak ja LoS
GarothEDIT: Tämä listan kommentointi paisui melko pitkäksi sääntöjupinaksi, joten otetaan tämä tänne erikseen...
Toimiipa: Kun laitat jalkaväelle keihäät ja muman päälle mahudin niin silloin. Mutta jos pelaat ryhmää vastaan jossa on yli 10 bouvaa saat heittää mahudillesi hyvästit. Mumakilta on vaikea heittää 10 woundia pois ja kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla. Lista toimii joitakin listoja vastaan mutta jos tuota vastaan on varauduttu niin sen jälkeen ei muu auta kuin hävitä.
Ja muuten nuo haradit tappoivat puolet rohans ridereistani viime viikolla kun charchasin niitä päin. Mutta ammuin mahudin pois volleyllä seitsemällä rorillani ja scenu oli kunkuntappo joten näinhän siinä kävi.
Toimiipa: Kun laitat jalkaväelle keihäät ja muman päälle mahudin niin silloin. Mutta jos pelaat ryhmää vastaan jossa on yli 10 bouvaa saat heittää mahudillesi hyvästit. Mumakilta on vaikea heittää 10 woundia pois ja kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla. Lista toimii joitakin listoja vastaan mutta jos tuota vastaan on varauduttu niin sen jälkeen ei muu auta kuin hävitä.
Ja muuten nuo haradit tappoivat puolet rohans ridereistani viime viikolla kun charchasin niitä päin. Mutta ammuin mahudin pois volleyllä seitsemällä rorillani ja scenu oli kunkuntappo joten näinhän siinä kävi.
Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Tiedän, LOS -säännön ja kuinka se toimii, mutta joku kohtuus
kuitenkin.
SPedit: Niimpä, yli puolet pitää peittyä.
Viimeksi muokannut Spinal, La 13.11.2004 15:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Shall I burn you?
Eikös se ole että pitää ainakin puolet peittyä? Joten ei ne pari pikku apinaa siellä ketään estä.Spinal kirjoitti:Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Tiedän, LOS -säännön ja kuinka se toimii, mutta joku kohtuus kuitenkin.
Lalalaa
- makkarafolio
"Miten sitten Cavis saa LOSsin goboista?!"Valtsu kirjoitti:Eikös se ole että pitää ainakin puolet peittyä? Joten ei ne pari pikku apinaa siellä ketään estä.Spinal kirjoitti:Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Tahi Mormor-rölli orkista?
No... Olen itsekin samaa mieltä siitä, että Múmakiin ammuttaessa EI tule LOSsia ukoista.
Itse käytän listaa: Múmak; Mahud;12 Jousta, 22 jalkaspearia.
Ja on toiminut, vaikka myönnän, että on tylsä pelata
Sieni ei ole kasvi.
Siis goblin nyt vie melkein puolet Caviksesta. M-trollista ei vie paljon mitään, mutta :?The TAU kirjoitti:"Miten sitten Cavis saa LOSsin goboista?!"Valtsu kirjoitti:Eikös se ole että pitää ainakin puolet peittyä? Joten ei ne pari pikku apinaa siellä ketään estä.Spinal kirjoitti:Et oo tosissas! Siis semmoiset pikku-ukot antas LOSin semmoselle hemmetin isolle norsulle?! Jos itse ampuisit jousella norsua, niin tuskin tähtäisit sitä polvien alapuolelle. Säälittävä on se joka tuolla tavalla pelaa!Jubbe kirjoitti:...kun laitat haradit kahteen riviin muman eteen tulee 1 line of site jonka jälkeen mumalta ei paljon woundia oteta pois jousilla...
Tahi Mormor-rölli orkista?
No... Olen itsekin samaa mieltä siitä, että Múmakiin ammuttaessa EI tule LOSsia ukoista.
Itse käytän listaa: Múmak; Mahud;12 Jousta, 22 jalkaspearia.
Ja on toiminut, vaikka myönnän, että on tylsä pelata.
Lalalaa
Tämä taisi jäädä siitä osalla (myös itselläni) mieleen, kun tätä asiaa jossain topicissa jauhettiin ja pohdittiin vaikka kuinka kauan. Sitten se kai vain syöpyi mieleen.Garoth kirjoitti:Hyvä niin, koska sellaista ei ole. Tuo "puolet" juttu on kyllä jonkun ihan itse keksimä, sääntökirjasta ei meinaan löydy sille minkäänlaista perustetta.Jubbe kirjoitti:En tainnut tietää tarkalleen tuota los sääntöä
Shall I burn you?
- makkarafolio
Tästäkin ollaan harvinaisen montaa mieltä. Jotkut sanovat, että täytyy ottaa In hte Way, joka örkistä. Jotkut eivät ota ollenkaan.
Tuntuuhan se kuitenkin hassulta, että trolliin olisi yhtä helppo/vaikea osua tasaisella maalla ilman mitään suojaa, kun taas kolmen örkkirivin takaa.
Minä ottaisin ainakin yhden In the Way heiton.
Tuntuuhan se kuitenkin hassulta, että trolliin olisi yhtä helppo/vaikea osua tasaisella maalla ilman mitään suojaa, kun taas kolmen örkkirivin takaa.
Minä ottaisin ainakin yhden In the Way heiton.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!