"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Lotriin virkistystä

Varo, ettei Sauron saa vallattua Keski-maata! Vai onko se kenties juuri se, minkä haluat tapahtuvan?
Jhep

Lotriin virkistystä

Viesti Kirjoittaja Jhep »

Olen pitänyt tässä jonkin aikaa taukoa lotrista (aloitin taas viikko sitten), mutta pelit tuntuivat jotenkin "väsyttäviltä". Kaipaisin ideoita millä saisin taas sen ihanan pelaamisen innon takaisin, jota minulla oli ennen taukoa. Kaikkia ideoita otetaan vastaan...

Modet älkää suuttuko, jos tämä on OT (tai täyttä *****).
Sakcris

Viesti Kirjoittaja Sakcris »

Millaisia pelejä pelaat? Jos pelaat esim. koko ajan vain yhtä scenua, voi pelaaminen tuntua tylsältä. Toisaalta, voi vika olla armeijassa, mutta jos pelaat uusilla armeijoilla, ei sekään voi olla ongelma. Onko pulmasi jonpi kumpi näistä?
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
tneva82

Viesti Kirjoittaja tneva82 »

Kokeile tehdä omia skenaarioitasi erikoisemmilla jengeillä. Tai vaihda peliympäristöä. Esim jos pelaatte pelkästään normaalissa maastossa ala tehdä kaupunkimaastoa ja pelaa siellä tai sitten linna ja pelaa siege pelejä.

Vaihtelu virkistää!
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Sama vaiva. Ei ole ketään oikeastaan kenen kanssa pelata täällä koto puolessa. Mutta onneksi on turnaukset. Kierrä turnauksia mahdollisimman paljon. Jos jostain kaipaa inspistä armeijan maalaamsieen, ilmoittaudu turnaukseen ja maalaa itsellesi uusi armeija turnausta varten. Turnaus on paras tapa herättää maalausinto :)

Turnauksissa saat pelata erikasvoja vastaan kuin aina kotona, tosin jotkut eivät pelaa edes kotona.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Balrogofmoria

Viesti Kirjoittaja Balrogofmoria »

LoTR:in säännöt ovat IMO aivan surkeat joten ikävä kyllä, en voinut vastustaa tehdä omia. Nyt tein figupelin joka sijoittuu roolipeli maailmaani ja käytän kaikki LoTR figuja säännöissä mutta myös jotain FaBa figuja (lähinnä liskomiehiä ja kaaosta). Tosin tämä on aivan valtava projekti mutta suosittelen.
Jeesus oli paladin!
Mämmiä saakuli!
http://www.sunpoint.net/~freakboy/text01.html
Valtsu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Valtsu »

Balrogofmoria kirjoitti:LoTR:in säännöt ovat IMO aivan surkeat joten ikävä kyllä, en voinut vastustaa tehdä omia. Nyt tein figupelin joka sijoittuu roolipeli maailmaani ja käytän kaikki LoTR figuja säännöissä mutta myös jotain FaBa figuja (lähinnä liskomiehiä ja kaaosta). Tosin tämä on aivan valtava projekti mutta suosittelen.
Minusta ne ovat itse asiassa aika realistiset, vaikkakin tuurilla on aika paljon osaa pelissä. Mutta loistavat säännöt nämä minusta ovat.
Lalalaa
Sauron The Great

Viesti Kirjoittaja Sauron The Great »

Sama juttu. Minulla alkaa jo figu harrastus hiipua enkä meinaa jaksaa maalata ja velihän siitä aina ystävällisesti muistuttaa. :) Mutta haluaisin vielä harrastaa kunhan vain saisi sitä lisää innostusta. Mumakilikin lojuu hyllyssä pelkän pohjavärin kanssa maalaamattomana. :( Mutta onneksi joulu lähestyy niin ehkä sitä loman alkaessa taas piristyy. :)
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

katselkaa leffoja lukekaa kirjoja siis tolkienin kirjoja niin varmasti innostutte tai ainakin itse innostun ja kun käyn turnauksissa ne innostavat ja kun katson gallerian figuja ne innostavat tosin itsekkään en ole pelannut täällä kotona enäää paljoa koska pelaaajia ei oikein ole...
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

bottiins kirjoitti:katselkaa leffoja lukekaa kirjoja siis tolkienin kirjoja niin varmasti innostutte tai ainakin itse innostun ja kun käyn turnauksissa ne innostavat ja kun katson gallerian figuja ne innostavat tosin itsekkään en ole pelannut täällä kotona enäää paljoa koska pelaaajia ei oikein ole...
Jotku onnelliset pääsevät turnauksiin... :(
Ei oo pelkoa että Ouluun tulis turnauksia... Eikä täällä Oulussa ole kovin peliseuraa...
LAndE

Viesti Kirjoittaja LAndE »

Ihan OT:nä. Oulussa on pelaajia!

Oletko kuullut "Peliporukat" puolesta? Siellä on sellainen hassu linkki missä lukee Oulu. Ja joskus tuota käynyt huvikseen selattua niin kyllä siellä Oulun Fantasiapeleissä tuntuu pyörivän jotain peliä. Garothin johdolla jos olen oikein ymmärtänyt.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.

Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Garoth
Valvoja

Viesti Kirjoittaja Garoth »

Prince kirjoitti: Jotku onnelliset pääsevät turnauksiin... :(
Ei oo pelkoa että Ouluun tulis turnauksia... Eikä täällä Oulussa ole kovin peliseuraa...
Turnauksia järjestyy heti, kun niille on tarpeeksi kysyntää... Eli LOTR:n osalta se voi viedä tovin.

Mutta kuten LAndE sanoikin, Peliporukoitten puolelta kyllä lyötyy LOTR-pelaajia ja peliajankohtia Oulustakin... Kannattaa tutkailla...
Phil Kelly says "No!"
JmM

Viesti Kirjoittaja JmM »

Tiedän, oon siellä Uruk-hai nimellä... :D

edit Ja oon nyt täälläkin... (taas :D )
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “LOTR: Yleinen keskustelu”