Warhammer 40.000 -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Pettymys. Onhan noita ootettu kuin kuuta nousevaa jne.... mutta kun vanhat metallicadialaiset on oikeasti hyviä figuja ja... noi.... no... onhan noita pakko ostaa mutta mä oon pettynyt. Erittäin. Näitäkö sit on ootettu kolme vuotta?
-Touko "Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
No joo. Oikeastaan noi on ihan ok hattua lukuunottamatta... Mutta jotain cadianmaisempaa odotin. :/ .... mutta tuleepahan ainakin perus-kaartilaisia... jos ne laittaa ton boxin nimeks Imperial Guard Soldiers tms eikä mainitse Cadiaa niin kaikki on hyvin. Kun noi ei oikeen oo cadialaisia.
-Touko "Whine-Squirrel" Kästämä
...to crush your enemies, to see them driven before you, and to hear the lamentations of their women.
Pitää sitten varmaan ostaa cadianeja ja laittaa niille catachanien päitä. Meinaako ne joskus tehdä valhallan ryssistä muovi figuja. Ne olis oikein rankkoja.
Minustakin noi on aika makeen näkösiä. Ei oo enää sellasia nuoria arnoldeja, niinku catachanit. Noi on sellasia kokeneen näkösiä naavapartoja, vaikkei niillä parta kasvakkaan Jos ne kaikki on noin makeita nii vois melkeen harkita noiden ostoa sitten hamassa tulevaisuudessa.
loistavia figuja. Kai tuon kypärän on tarkoitus suojata, mutta ennen en sano mitään kun olen nähnyt nuo kaikki maalattuina. Eikä niin huonosti kun mä maalaan :?
Power corrupts. Absolute power corrupts absolutely.
Mitä hittoa niissä kypärissä muka on vikana? Nehän ovat ilmettyjä Cadialaisia... Höh, olkaa nyt kiitollisia että näitä on edes tullut. Minusta ne ovat 'bad'; pieni Starship Troopers-connection kyllä löytyy...