Khornebeastia, tai Khornea yleensä, pelatessa täytyy muistaa muutama asia. Kyllä, tottakai ne lyövät kovempaa kuin mikään muu Warhammerin maailmassa, niillä on paljon attackeja ja ne karjuvat Khornen nimeä kovin ansioikkaasti, mutta näillä ei tee kovin paljoa jos klosettiin päästessään mörköjä ei ole puolikkaan nurglingin vertaa, ja puiden oraville on aika turha käydä ärhentelemään.

Kuten varmasti ymmärrät, puhumme nyt ampumisesta ja Khornen kaksiteräisestä miekasta, frenzystä.
Kevyesti panssaroidut beast armeijat ovat kovin heikkoja ampumista vastaan, jos jotain sattuisi pääsemään läpi. Tottakia täytyy varmistaa ettei yksikään kuula pääse ensimmäisestäkään screenistä läpi. Tämän takia täytyy varmistaa ettei minotaurejasi ja Khorngorejasi päästä näkemään ennenkuin pukit puuskuttavat sentin päässä vastusjasi yksiköistä. Kovin monet pitävät koiria parhaimpana screenausyksikkönä (varmastikin termi on sinulle tuttu edes 40k:n puolelta) mutta itse kallistun jopa kaamosritarien sriinaamisessa beastherdien puolelle. Maksiminopeus on tottakai nelisen tuumaa vajaa, mutta en voi kuvitellakaan liikuntakyvykkäämpää screeniyksikköä. Nämä estävät frenzyttämisen ja ampumisen halvalla, ja Foe-renderin kera osaavat syödä vihollisiakin. Sitten kun luulet olevasi tarpeeksi lähellä vastustajaa, pinkaiset vain syrjään beasteilla ja käyt vaikka Empiren detachmenttien, yksinäisten maagien, fast cavalaryn, vihollisen skirmaajien tai sotakoneiden kimppuun. Seuraavalla vuorolla joko sinun superyksikköösi hyökätään (You don't want to give a shit) tai, mikä parempaa, frenzytät kauniisti eteen ilmestyvään vihollisyksikköön. Siinä tulee pisut housuun kovin usealla yksiköllä.
Eli lyhyesti, ota muutama yksikkö jotka raiskaavat vihollisen minkä tahansa yksikön (Khorngorit ja mintaurit toimivat luultavasti parhaiten) ja niiden eteen skriinejä. Koirat ovat ehdottomia, ja itse käyttäisin kolmea keskikokoista beastiyksikköä Renderillä ja musikantilla. Spawnit ovat kovin ihania vehkeitä.

Loput saat miettiä itse, varmasti pääset todella nopeasti alkuun.
edit\\
Kiitoksia Runa ja muut.
No tämä oli jo uutta...