Tarinakilpailu II - ideointi ja suunnittelu
- Cannonball
Jos näin on, niin sanoisin että erittäin harmittava juttu, sillä itsestäni tuntuu paljon luonnollisemmalta kirjoittaa GW:n maailmoihin liittyvää fluffia englanniksi.Grom Hardhammer kirjoitti:Oliko tästä muuten edes viime kisassa puhetta? Ei tainnut yhtään englanninkielistä tekstiä ilmestyä. Mielestäni englanninkieliset tarinat ovat epäsuosiossa kisassa, kun joillakin kisaajilla (esim. minä) englanninkielentaito on vähän niin ja näin.Thelacan kirjoitti:Tarina voi olla varmaan suomen tai englannin kielinen?
- Kynä-ääliö
- Rectunator
Molempien osioiden äänestykseen oli pakko osallistua, mutta tarinaa ei tarvinnut kuin jompaankumpaan. Sama käytäntö tulee tälläkin kertaa.Cannonball kirjoitti:Eikös viime vuonna ollut pakko osallistua kumpaankin tai ei kumpaankaan?
Ja tarkoitus olisi kirjoittaa suomeksi. Olemme kuitenkin suomenkielinen figufoorumi.
PS. Tarinoihin saa nyt myös hankittua välilyöntejä sanojen väliin, 10 senttiä kappale ;o).
-
Stenvall
Enemmän kuin sinulla on potentiaalia maksaa.Grom Hardhammer kirjoitti:GromEdit: Muuten Rune. Paljonko sitten siitä täytyy maksaa, että jätät osallistumatta?Tai paljonko pitää maksaa, että Rune bannitaan kisan ajaksi foorumilta?
Tietysti, kilpailuun tulee lisäjännitystä kun ajan muutaman kisaajan tarinat Korsoraattorin läpi ;o).
*kaivelee hätäisesti lompakkoaan* Ai jaa, se olikin vain vitsi... Huh huh. 
Ja älä sinä Rune siinä hätäile, luettuani uuden Hauepin minulle valkeni se tosiseikka että vaikka dialogisi töksähtelevätkin, suuret massat ovat silti puolellasi. Luulenkin, että jotkut äänestävät sinua ihan vain sen vuoksi, että ovat jo tottuneet siihen, että Runen tarinat ovat loistavia.
Ja älä sinä Rune siinä hätäile, luettuani uuden Hauepin minulle valkeni se tosiseikka että vaikka dialogisi töksähtelevätkin, suuret massat ovat silti puolellasi. Luulenkin, että jotkut äänestävät sinua ihan vain sen vuoksi, että ovat jo tottuneet siihen, että Runen tarinat ovat loistavia.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Eikös tuo Korsoraattori olisi hyvä idea - Runenkin viimevuotiseen tekstiin tulee kummasti eloa ;o):
(Sensuroinnit minun)Oli vilpoisa tiätsä loppukesän niinku yö. Kalpea täysikuu antoi valoaan ohuen ***** pilviharson totanoin läpi. Tuulen ***** kuuli humisevan korkeis haavois ja tammis kapeil tiätsä mezäpoluilla, kauempana suurest keskuskokost kylän keskellä, niinku jonka ympäril ***** ihmiset juhlivat totanoin iloisina. Oli ***** vuosittaisen syysjuhlan tiätsä aika.
Joo! Loistava systeemi! Tuollaisella tarinalla Rune olisi saattanut voittaakkin!Grond kirjoitti:Eikös tuo Korsoraattori olisi hyvä idea - Runenkin viimevuotiseen tekstiin tulee kummasti eloa ;o):
(Sensuroinnit minun)Oli vilpoisa tiätsä loppukesän niinku yö. Kalpea täysikuu antoi valoaan ohuen ***** pilviharson totanoin läpi. Tuulen ***** kuuli humisevan korkeis haavois ja tammis kapeil tiätsä mezäpoluilla, kauempana suurest keskuskokost kylän keskellä, niinku jonka ympäril ***** ihmiset juhlivat totanoin iloisina. Oli ***** vuosittaisen syysjuhlan tiätsä aika.
...eiku
"Ja tarkemmin silmäillen löydykkään ei mitään naurettavaa"
Tiedätkö, ei ole pakko jatkuvasti ****illa...Tapsa kirjoitti:*kaivelee hätäisesti lompakkoaan* Ai jaa, se olikin vain vitsi... Huh huh.
Ja ei kenkään tarvitse tehdä mitään muuta kuin kirjoittaa minua parempi tarina voittaakseen minut. Tuskin on isokaan homma.
Jaa jaa. Vai että oikein Korsoraattori. Örkkien puheeseen saisi tuollaisella vielä mukavasti lisäväriä. Noh, ehkä poikkean taas kisassa linjastani ja jätän örkkitarinat mr. Rautavasaralle. Riski mikä riski, mutta fobioita ei saa meikäläisellekään syntyä uknowwhaimsaying
.
Ja olenko näkevinäni skismoja kilpailijoiden väliä? Hah, verta, hikeä ja kyyneleitä. Suuren urheilujuhlan tuntua
. Ja Tapsa, tietääkseni tarinoiden lopussa ei edelleenkään lue kenen teksti on kyseessä. Joten, vaikka Runella on persoonnallinen kirjoitustyylinsä, niin tunnistaminen lukuisten muiden hyvien tarinoiden joukosta on varmasti vaikeaa.
Toivottavasti nyt meikäläiseltäkin syntyy jotain kilpailukykyistä. Nyt on ainakin aikaa kirjoittaa
.
Ja olenko näkevinäni skismoja kilpailijoiden väliä? Hah, verta, hikeä ja kyyneleitä. Suuren urheilujuhlan tuntua
Toivottavasti nyt meikäläiseltäkin syntyy jotain kilpailukykyistä. Nyt on ainakin aikaa kirjoittaa
Back in da biz and so deep in da bashin' game.
Äläpäs vielä sano mitään. Jos minä kirjoittaisin örkeistä kisaan, niin jokainen huomaisi. Sen verran erilaisia örkit ovat minun päästäni paperille suodatettuina.pamp-pu kirjoitti:Itselläni ainakin on niin omintakeinen kirjoitustyyli, ettei mitään rajaa. Silmäpuoli maamyyräkin tunnistaisi sen.
Tapsa kirjoitti:Ja älä sinä Rune siinä hätäile, luettuani uuden Hauepin minulle valkeni se tosiseikka että vaikka dialogisi töksähtelevätkin, suuret massat ovat silti puolellasi. Luulenkin, että jotkut äänestävät sinua ihan vain sen vuoksi, että ovat jo tottuneet siihen, että Runen tarinat ovat loistavia.
Tämä ei kuulu miulle yhtään, mutta pakko sanoa, että siihen on syy miksi ihmiset pitävät Runen tarinoista, eikä se ole se, että se olisi jonkinlainen muoti-ilmiö. Myöskään se titteli ei turhaan ole laitettu Runen nimen alle.
Tuosta äänestystsydeemistä sen verran, että kirjoittaisivatko kaikki pienen arvostelun valitsemistaan tarinoista pelkän valitsemisen sijaan, jos otetaan toi Grondin ehdottama systeemi? Jos otetaan, niin mie kannatan.
Ilman muuta. Vaikka tähän ei taidettu viime kisassa kehoittaa (vai kehottaa?), niin ihmiset aika hyvin perustelivat mielipiteensä. Tottakai täytyy olla pieni arvostelu myös mukana.Jesh kirjoitti:Tuosta äänestystsydeemistä sen verran, että kirjoittaisivatko kaikki pienen arvostelun valitsemistaan tarinoista pelkän valitsemisen sijaan, jos otetaan toi Grondin ehdottama systeemi? Jos otetaan, niin mie kannatan.