"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Plaguebearerille siivet

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Late M

Plaguebearerille siivet

Viesti Kirjoittaja Late M »

Eli teen furyni plaguebearerista, ja niillehän tarvitsee siivet. Mitkään sulkasiivet eivät käy, koska nehän eivät ole tarpeeksi 'rutokkaita'. Paras vaihtoehto olisi jotkut melko pienet lepakkomaiset siivet, mutta mistä? Ja halpoja tarvii olla, koska en ala maksaa miljoonia joistain yksinkertaisista konverttauksista...
attor

Viesti Kirjoittaja attor »

Khemrin Carrioneilla olisi aika mätäisät siivet, tosin niistä saa pulittaa aika paljon :(. Halvimmaksi tulisi kait väsätä rautalangasta ja greenstuffista/milliputtystä, mutta se taas vaati jo vähän taitoa.
Kun mä kuolen kaikki baneni sä saat
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Ehdottaisin (yllätys yllätys) furyn siipiä, mutta niidenkin hinta näyttäisi nousseen puntaan/kpl sitten viime katsoman. Muita mahdollisia olisivat esim tyranid gargoylen siivet tai vanhojen harpyjen siivet. GW:n sivut ovat rikki atm, joten hintoja on vaikeampi tarkistaa.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Finet

Viesti Kirjoittaja Finet »

Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.
Goblinisti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Goblinisti »

Finet kirjoitti:Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.
Todella tyylikkäät siivet nuo.
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

tuo blisu idis on mainio, itse vaan tekisin näin: ekaks leikkaisin jostain muovista,vaikka blisumuovista siipien rungot, sitten yksityiskohtia stuffilla.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Totta, mutta haen joka tapauksessa hieman enemmän lepakkomaisia siipiä. Tota tosin pitää kokeilla.
Hodarimies

Viesti Kirjoittaja Hodarimies »

Lateksimajava kirjoitti:Totta, mutta haen joka tapauksessa hieman enemmän lepakkomaisia siipiä. Tota tosin pitää kokeilla.
kyllä siitä saakin lepakkomaiset siivet, riippuu siitä miten leikkaat ne.
Pitkäs tauon jälkeen jälleen sotussa spämmimäs :P
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Finet kirjoitti:Tai sitten voit tehdä itse tämäntyyliset läpinäkyvät hyönteissiivet esimerkisi GW:n blisterien muovista.
Loistava idea, taidampa ottaa omat furyni ja konvata kaikille tuommoiset siivet.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”