Kislev Allied Contingent turnauspeleissä
Kislev Allied Contingent turnauspeleissä
Mikähän mahtaa olla yleinen mielipide tai käytäntö Kislev Allied Contingentistä (2004 Annualissa lista)? Saako niitä käyttää vapaasti turnauksissa, vai onko ne bannattu Dogs of Warien tavoin? Esim. Fanatic 2:n sallittujen armeijoiden listassa näistä ei ollut erikseen mainintaa, ovatko ne silloin sallittuja?
- The Captain
- Valvoja
Samaan ajatukseen jatkoa: olen viiemaikoina käyttänyt pariin otteeseen Gryphon Legionia Empiren armeijasssani (ei siis tehon vaan hienojen figujen takia) ja Kislev listassahan lukee käytännössä että GL on uusi rare choise Empirelle jos ei ota allied contingenttia mukaan (ah tätä finglishiä). Tätä ei siis rinnasteta missään vaiheessa DoW:n yksikköihin, vaan pikemminkin käyttäytyy kuin normaali empiren yksikkö saaden jopa Empiren listasta taikalippuja niin halutessan. Olenko siis oikeassa yrittäessäni vaikka pelata tuolla yksiköllä Empiren armeijassa turnauksessa joka muuten kieltää DoW:n käytön? Oikea vastaushan on: riippuu turnausjärjestäjistä, mutta mitä yleinen mielipide sanoo?
Galleriaan pääsee tästä.
Sanoisin, että kuitenkin riippuu siitä turnauksen järjestäjästä. Voit toki yrittää ottaa gryphon legionia, mutta jos siitä tulee sanktioita tuskin kelpaa perusteeksi että "sotavasarassa sanottiin että saa".Rejector kirjoitti:Samaan ajatukseen jatkoa: olen viiemaikoina käyttänyt pariin otteeseen Gryphon Legionia Empiren armeijasssani (ei siis tehon vaan hienojen figujen takia) ja Kislev listassahan lukee käytännössä että GL on uusi rare choise Empirelle jos ei ota allied contingenttia mukaan (ah tätä finglishiä). Tätä ei siis rinnasteta missään vaiheessa DoW:n yksikköihin, vaan pikemminkin käyttäytyy kuin normaali empiren yksikkö saaden jopa Empiren listasta taikalippuja niin halutessan. Olenko siis oikeassa yrittäessäni vaikka pelata tuolla yksiköllä Empiren armeijassa turnauksessa joka muuten kieltää DoW:n käytön? Oikea vastaushan on: riippuu turnausjärjestäjistä, mutta mitä yleinen mielipide sanoo?
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
Toinen suosittu lähtökohta on, että kaikki julkaistu "official", mitä ei ole kielletty, on sallittu. Toiset taas lähtevät siitä, että vain se, mikä eksplisiittisesti on sallittu ei ole kielletty. Lisäksi implisiittisesti sallitaan armeijakirjojen peruslistat. Yleensä turnaussäännöt ilmaisevat tämän selkeästi. Itse kysyisin järjestäjiltä, jos en olisi varma. Ehkä myös vaikka olisinkin varma.
Viimeksi muokannut AVVV, Pe 26.11.2004 16:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Näin vähän itsekin ajattelin. Eipä tämä silti mikään "saitte ainoan toimivan Empirelistani päreiksi" -keskustelu ollut tarkoituskaan olla, vaan lähinnä kannattaako edes haaveilla legioonan käytöstä turnauksista. Pitää siis ottaa yhteys järjestäjiin, jos tilanne tulee koskaan ajankohtaiseksi.
Galleriaan pääsee tästä.
- Oikolukuhirvi
- Viesti: