"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Allies Guardille?

Miten eri armeijat poikkeavat toisistaan tyyliltään ja pelitavoiltaan. Keskustelua eri yksiköiden käytöstä tilanteiden mukaan.
Mattuman!

Allies Guardille?

Viesti Kirjoittaja Mattuman! »

voiko imperial guardilla olla space mariineja,daemon huntterseja ja
witch huntterseja
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Liittolaisina voi, mutta ei kaikkia samaan aikaan.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Daemonhuntterit ja Witch Hunterit pystyvät, perusmariinit eivät. Mariineita saa siis harmaina ritareina ja lisäksi on saatavilla säännöt deathwatch kill teameille, jotka ovat myös mariineita.
Half-breed

Viesti Kirjoittaja Half-breed »

Tietysti jos sovit ennen peliä kavereidesi kanssa liittolaisuussuhteista niin kyllä se on mahdollista. Itse olen pelannut Khorne mariinejen ja smurffien liittoutumaa vastaan DA:lla.
2014 bänniä jo yhteensä ~3,5 kuukautta. Yrittäkää pistää paremmaksi.
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Voit teoriassa kasata turnauspätevän armeijan kaikista mainitsemistasi roduista, mutta silloin sinun olisi tehtävä Witch- tai Dæmonhunters-armeija (pakollinen HQ ja Troopit siitä listasta), joka voi ottaa liittolaisikseen Kaartin yksiköitä ja/tai Space Marine-yksiköitä. Tietenkin, pakolliset Troop-valinnat voivat olla esim. Inkvisitoriaalisia Storm Troopers-joukkoja, ja HQ voisi olla esim. Harmaaritarien Suurmestari (Grand Master) tai Taistelusiskojen Kaniikki (Cannoness). Näin voisit periaatteessa noukkia ne osat joita itse haluat, parin rajoituksen kera.

Tietenkin, kaveripeleissä tai epävirallisemmissa turnauksissa voitte luultavasti sopia että voi ottaa liittolaiseksi mitä huvittaa, esim.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
JohnnyW

Viesti Kirjoittaja JohnnyW »

Aacheron kirjoitti:Voit teoriassa kasata turnauspätevän armeijan kaikista mainitsemistasi roduista, mutta silloin sinun olisi tehtävä Witch- tai Dæmonhunters-armeija (pakollinen HQ ja Troopit siitä listasta), joka voi ottaa liittolaisikseen Kaartin yksiköitä ja/tai Space Marine-yksiköitä.
Et voi. DH tai WH -armeijoissa voi olla liittolaisina joko mariineja tai 'guardia, ei molempia. Tämä sanotaa aika selvästi molemmissa codexeissa, sivu 30 DH-dexissa ja 25 WH:n vastaavassa.
Ezekiel 25:17
Stenvall

Half-breed kirjoitti:Tietysti jos sovit ennen peliä kavereidesi kanssa liittolaisuussuhteista niin kyllä se on mahdollista. Itse olen pelannut Khorne mariinejen ja smurffien liittoutumaa vastaan DA:lla.
No tietysti jos ei pelata ihan virallisilla säännöillä, kaikki on mahdollista. Minua ei ainakaan haittaisi vaikka kaartin ja mariinien liitto, joka olisi sinäänsä jo varsin fluffillinen.
P-e-T-e

Viesti Kirjoittaja P-e-T-e »

Joo toki niitä saa olla mutta ennen kun laitat mitään muista laitaa kaks troop ia ja sitten mitä haluut mulle huomautti yks reilu jäbä Fanatic2sessa että mulla on ( predatori ) mutta ei kahta ( spase marine sguadia ) mutta oniksi ehdin muutin listan ennen ekaa matsia. kiitos toiselle witch hunters pelaajalle...
Fabaan en koske edes pitkällä tikulla
P-e-T-e

Viesti Kirjoittaja P-e-T-e »

ja tää pätee vain jos on witch tai demon hunters että saa otaa IG tai MArine liitolaisia ja sama toisten päin mutta muista NE KAKS TROOPia hQtä ei tartte jos sun runko armeejalla on jo hQ MUTTA VOI SELLASEN TUNKEA...
Fabaan en koske edes pitkällä tikulla
Aacheron
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Aacheron »

Minun mokani sen tupla-allianssin kanssa; en ole lukenut ko. opuksia vähään aikaan, ja ulkomuisti kun rappeutuu ajan myötä.

Noh, jos haluaa olla näsäviisas, voihan IGtä saada mukaan Inquisitorial Storm Troopers-yksikköjen muodossa, sillä välin kun liittolaisena toimisi Space Marines, nicht wahr? Tietenkin, tankkeja ei tule kuin Marine-listasta, mutta noh... Kaikkea ei todellakaan voi saada, paitsi jos kaveripeleissä vastustajasi sen sallii.

Oletan muuten, Psyko, että yritit selittää sen, että jos ottaa liittolaisia, ne liitetään samaan Force Organisation Chartiin (hitto, kun tämän suomennosta ei jaksa muistella); eli ne eivät tarvitse omia "pakollisiaan". Huomaa kuitenkin, että pakolliset valinnat otetaan omasta listasta, ei liittolaisten.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
Stenvall

Aacheron kirjoitti:Noh, jos haluaa olla näsäviisas, voihan IGtä saada mukaan Inquisitorial Storm Troopers-yksikköjen muodossa, sillä välin kun liittolaisena toimisi Space Marines, nicht wahr? Tietenkin, tankkeja ei tule kuin Marine-listasta, mutta noh... Kaikkea ei todellakaan voi saada, paitsi jos kaveripeleissä vastustajasi sen sallii.
Jos nyt alkaisimme vielä saivartelemaan, voitaisiin huomauttaa, että inquisitorial stormarit eivät varsinaisesti ole kaartia, vaan vakituista inkvisiition väkeä.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “40k: Armeijat ja yksiköt”