Siis tämä 2003 on nyt juuri julkaisu(vuonna 2002) ja 2002 on viimevuonna julkaistu. Ompa loogista.Garoth kirjoitti:Huom. Kaksi eri kirjaa: CA2002 ja CA2003.
command squadit ja testi assault säännöt
Eikös olekki ?-) Sama logiikka jatkuu annualissa eli nyt julkaistu annual on 2003...VonCarstein kirjoitti:Siis tämä 2003 on nyt juuri julkaisu(vuonna 2002) ja 2002 on viimevuonna julkaistu. Ompa loogista.Garoth kirjoitti:Huom. Kaksi eri kirjaa: CA2002 ja CA2003.
https://middleagedstrategybattlegamers.home.blog/ <- Turun suunnan LOTR pelaajien blogi
Eikös vasta julkaistu annual ole Warhammer Chronicles 2003tneva82 kirjoitti:Eikös olekki ?-) Sama logiikka jatkuu annualissa eli nyt julkaistu annual on 2003...VonCarstein kirjoitti:Siis tämä 2003 on nyt juuri julkaisu(vuonna 2002) ja 2002 on viimevuonna julkaistu. Ompa loogista.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Sen nimi vaihdettiin Annual :arrow: Chronicles, koska se on sen WD artikkelin nimi. Eli uusia sääntöjä esitellään Warhammer Chronicles- ja Chapter Approved-artikkeleissa WD:ssä, ja ne kootaan samannimisiin teoksiin.
Muuten, CA2003 on ihan selkeä lyhenne. Mitenkäs WC2003 kuullostaa vähän oudolta?
Ai niin, tämä oli IC+Retinue topicci. Palataanko asiaan? Tosin minun mielestäni tuo asia on käsitelty loppuun. Pointtihan oli siis tämä:
Muuten, CA2003 on ihan selkeä lyhenne. Mitenkäs WC2003 kuullostaa vähän oudolta?
Ai niin, tämä oli IC+Retinue topicci. Palataanko asiaan? Tosin minun mielestäni tuo asia on käsitelty loppuun. Pointtihan oli siis tämä:
Garoth kirjoitti: Jos IC on command squadissa, se saa "IC only"-kamaa. Tämä sanotaan ihan selvasti korjatussa SM-codexissa.
Ja sitä saa targetoida uusilla assault ruleilla. Tätä ei ole kirjoitettu vielä paperille (paisti Chaos codexiin), mutta näin asia tulee olemaan.
Phil Kelly says "No!"
- The Captain
- Valvoja
Hail to that. Tämä on myös minun näkemykseni, ja jos Garoth ja minä olemme molemmat poikkeuksellisesti samaa mieltä jostakin säännöstä, meidän täytyy olla oikeassa...Garoth kirjoitti:Ai niin, tämä oli IC+Retinue topicci. Palataanko asiaan? Tosin minun mielestäni tuo asia on käsitelty loppuun. Pointtihan oli siis tämä:
Garoth kirjoitti: Jos IC on command squadissa, se saa "IC only"-kamaa. Tämä sanotaan ihan selvasti korjatussa SM-codexissa.
Ja sitä saa targetoida uusilla assault ruleilla. Tätä ei ole kirjoitettu vielä paperille (paisti Chaos codexiin), mutta näin asia tulee olemaan.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.
Kyllä mielestäni Command Squadin tai vastaavan retinuen omaavaan IC:hen saa kohdistaa lyöntejä. Uusissa Assault-säännöisä sanotaan (kohta Characters in assaults):
"Independent Characters always fight separately to any unit they have joined or are part of"
Kyllä sen selvemminkin voisi sanoa, mutta luulisin ettei GW:n pointti retinueiden kanssa ole tehdä "hidden-IC:itä".
"Independent Characters always fight separately to any unit they have joined or are part of"
Kyllä sen selvemminkin voisi sanoa, mutta luulisin ettei GW:n pointti retinueiden kanssa ole tehdä "hidden-IC:itä".
Oberon kirjoitti:On ne RF-tiimin pojat kovia kyllä
Ei se nyt miksikään rivisotilaaksi muutu... Librarian on poikkeuksetta IC. Taidat sitten vielä puhua siitä että se liittyy tavalliseen squadiin. Sitä liittymistä ei teoriassa päätetä ennen kuin deployauksen aikana, eli Librarian on IC vaikka tökkäisit sen mihin vain... sama pätee Command Squadeihin; ollaan kyllä IC, vaikka sellainen heiluisi perässä. Ei vain saa erota squadistaan...Mikke kirjoitti:Olen 100% varma, että, jos vaikka se librarian liittyy squadiin se EI saa ostaa IC kamoja
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Uudet assault rulet.
WD-versiossa on vielä joitain pieniä muutoksia.
Codex Space Marine- korjaukset
Siellä on tämmöinen:
"Independent characters accompanied by a Command Squad may still choose independet character only wargear."
Eikö tuo ole aika selvästi sanottu??
WD-versiossa on vielä joitain pieniä muutoksia.
Codex Space Marine- korjaukset
Siellä on tämmöinen:
"Independent characters accompanied by a Command Squad may still choose independet character only wargear."
Eikö tuo ole aika selvästi sanottu??
Phil Kelly says "No!"