"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

40k: Eagle Guard, eli realistisemmat Marinet

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Valtsu kirjoitti:Itse asiassa minäkään en niitä löytänyt. Joko katselin vääristä paikoista tai minäkin olen puusilmä! Mutta hienoja ovat todellakin. Tykkäsin maalauksesta , mutta ne poset voisivat sisältää enemmän actionia. Upeita nuo kuitenkin ovat. Päät vain tuntuvat kohtuuttoman pieniltä ruumiiseen verratuna.
En tiedä ovatko enään siellä, mutta olivat siinä pyörivässä lasivitriinissä, lähellä sisäänkäyntiä ja uutuustuotteiden vieressä. Lasivitriinin alemmassa osassa, siinä missä on myös muita (Johonkin kilpailuun meneviä kenties?) marineita.
Peace

Viesti Kirjoittaja Peace »

Ovat yhä. Eivät vain valitettavasti tule noin kontrastittomalla mallauksella sitä kisaa voittamaan. Olivat melkeinpä parempia kuvissa, Konversiot olivat kyllä ihan mukavat.
Eternity's a scary thought.
I mean - where it's going to end?
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Peace kirjoitti:Ovat yhä. Eivät vain valitettavasti tule noin kontrastittomalla mallauksella sitä kisaa voittamaan. Olivat melkeinpä parempia kuvissa, Konversiot olivat kyllä ihan mukavat.
Ja tulevet olemaankin niin kauan, kunnes Yuri ne sieltä pois hakee...
Ainakin jos on Day:ta uskominen.
Nämä kun kuulemma menivät jatkoon. Mitä kyllä ihmettelen suuresti...
(toisaalta tämä vain todistaa arveluni todeksi ;) )
Järjenkäyttö sallittu!
Day
Valvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Day »

Mun figuni menivät jatkoon, koska jokaisesta jatkoon valittiin kaksi parasta - ja fantsuun tuli tasan kaksi osallistujaa. ;)

Yurin figut lähtevät kyllä jossain vaiheessa brittilään.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point. - Blaise Pascal, Pensées, 277
Fae

Viesti Kirjoittaja Fae »

Day kirjoitti:Mun figuni menivät jatkoon, koska jokaisesta jatkoon valittiin kaksi parasta - ja fantsuun tuli tasan kaksi osallistujaa. ;)
Ai Fantsustakin pääsi osallistumaan :roll: No siinä tapauksessa ei ihmekään...

Tuon kun olisi tiennyt etukäteen... Dammit... :(

Ja Yurikin pysyy nyt sitten vaan kiltisti kotona ;)
Järjenkäyttö sallittu!
Yuri

Viesti Kirjoittaja Yuri »

FallenOne kirjoitti:Ai Fantsustakin pääsi osallistumaan :roll: No siinä tapauksessa ei ihmekään...

Tuon kun olisi tiennyt etukäteen... Dammit... :(

Ja Yurikin pysyy nyt sitten vaan kiltisti kotona ;)
Niin, siis nämä mun on GW:n liikkeessä, Dayn ja Migsulan Mariinit olivat Fantsussa. Fantsussa oltiin kyllä todella nopeita niiden lähettämisessä. Lauantaina kun menin sinne kyselemään niitä (kisa umpeutui keskiviikkona) niin ne olivat kuulemma jo paketissa odottamassa lähtöä Englantiin. :) Harmillista koska olisin halunnut nähdä Migsun Librarianin ja Dayn faaraomariinit ihan elävänä.
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”