En tiedä ovatko enään siellä, mutta olivat siinä pyörivässä lasivitriinissä, lähellä sisäänkäyntiä ja uutuustuotteiden vieressä. Lasivitriinin alemmassa osassa, siinä missä on myös muita (Johonkin kilpailuun meneviä kenties?) marineita.Valtsu kirjoitti:Itse asiassa minäkään en niitä löytänyt. Joko katselin vääristä paikoista tai minäkin olen puusilmä! Mutta hienoja ovat todellakin. Tykkäsin maalauksesta , mutta ne poset voisivat sisältää enemmän actionia. Upeita nuo kuitenkin ovat. Päät vain tuntuvat kohtuuttoman pieniltä ruumiiseen verratuna.
40k: Eagle Guard, eli realistisemmat Marinet
Ja tulevet olemaankin niin kauan, kunnes Yuri ne sieltä pois hakee...Peace kirjoitti:Ovat yhä. Eivät vain valitettavasti tule noin kontrastittomalla mallauksella sitä kisaa voittamaan. Olivat melkeinpä parempia kuvissa, Konversiot olivat kyllä ihan mukavat.
Ainakin jos on Day:ta uskominen.
Nämä kun kuulemma menivät jatkoon. Mitä kyllä ihmettelen suuresti...
(toisaalta tämä vain todistaa arveluni todeksi
Järjenkäyttö sallittu!
Ai Fantsustakin pääsi osallistumaanDay kirjoitti:Mun figuni menivät jatkoon, koska jokaisesta jatkoon valittiin kaksi parasta - ja fantsuun tuli tasan kaksi osallistujaa.![]()
Tuon kun olisi tiennyt etukäteen... Dammit...
Ja Yurikin pysyy nyt sitten vaan kiltisti kotona
Järjenkäyttö sallittu!
Niin, siis nämä mun on GW:n liikkeessä, Dayn ja Migsulan Mariinit olivat Fantsussa. Fantsussa oltiin kyllä todella nopeita niiden lähettämisessä. Lauantaina kun menin sinne kyselemään niitä (kisa umpeutui keskiviikkona) niin ne olivat kuulemma jo paketissa odottamassa lähtöä Englantiin.FallenOne kirjoitti:Ai Fantsustakin pääsi osallistumaanNo siinä tapauksessa ei ihmekään...
Tuon kun olisi tiennyt etukäteen... Dammit...
Ja Yurikin pysyy nyt sitten vaan kiltisti kotona
http://www.pbase.com/yuuri Mitäs täältä löytyy?