Eli olen suunnittelemassa 1750 pisteen Daemonhunter armeijaa minun 1500 pisteen GK armeijan pohjalta, ja ajattelin ottaa inquisitor lordin listaan. Sitten muistin Coteazin, mutta kun minulla ei ole kokemusta kyseisestä hepusta, kysyn onko hän hyvä pisteisiinsä verrattuna, minusta hinta on vähän suolainen, mutta sanokaa te mielipiteenne.
Ja samaan syssyyn, eli GK ryhmät eivät voi ottaa Rhinoja, eikö näin ole?
Torquemada Coteaz-hyvä vai huono?
-
The Unforgiven
Minusta Coteaz voi olla ihan hyvä koska saa esim 4 warrioria poppooseensa ja omaa strenght nelosen, eli iskee vasarallaan S8.
Ja kun tämä örrimörri hyökkää, niin sillon lähtee 5 attackia pislan ansiosta strenght kasilla ja ignoraa armour savet (vaikka iskee vikana niin tuo silti sattuu).
Sitten tulee taas vastaan se ikävä tosiseikka, että tuo ukkeli maksaa aivan himpulispimpulin paljon, ja retinuella vielä enemmän.
Lisäksi Coteazille on pakko laittaa pyörät alle tai lähtee nirri pois aika äkkiä vähänkin shootympää vihua vastaan.
Demoneita vastaan Cotez onkin sitten jo aika ownagerzor, mutta ei siitä sen enempää, sillä sehän oli aika päivänselvää.
Itse en tätä pistepaukkua käyttäisi, but it´s up to you.
Gk ei saa rhinoa
Ja kun tämä örrimörri hyökkää, niin sillon lähtee 5 attackia pislan ansiosta strenght kasilla ja ignoraa armour savet (vaikka iskee vikana niin tuo silti sattuu).
Sitten tulee taas vastaan se ikävä tosiseikka, että tuo ukkeli maksaa aivan himpulispimpulin paljon, ja retinuella vielä enemmän.
Lisäksi Coteazille on pakko laittaa pyörät alle tai lähtee nirri pois aika äkkiä vähänkin shootympää vihua vastaan.
Demoneita vastaan Cotez onkin sitten jo aika ownagerzor, mutta ei siitä sen enempää, sillä sehän oli aika päivänselvää.
Itse en tätä pistepaukkua käyttäisi, but it´s up to you.
Gk ei saa rhinoa
Yleisesti nobo käyttää sanamuotoa Chaos Berzerkerssit ja hieman kokeneempi pelaaja muotoa Chaos Berzerkerit
-
Stenvall