"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Ongelma tankin kurahelman kanssa.

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Guardsman
Viesti:

Ongelma tankin kurahelman kanssa.

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kannattaako valmiiksi maalattuun tankkiin liimata hiekkaa jotta siihen saisi kurahelman? Tässä tapauksessa on kyse maalamastani kaartin chimerasta, kuva.

Kuran väri on myös hiukan ongelma. Haluaisin sen olevan sama kuin solttujen base, mutta tankin ollessa jo sen värinen vaikkuttasiko se rumalta? Mitä muita vaihtoehtoja olisi jotka sopisivat yhteen suuremman kuvan kanssa...?
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

On muuten hieno tankki. Itse olen käyttänyt bestial brownia kuivaharjauksella alaosaan, ihan hyvä on tullut. Jos et ole tyytyväinen, niin voihan sitä hiekkaakin laittaa päälle ja maalata sitä sopivilla väreillä.
Tanen

Viesti Kirjoittaja Tanen »

mulla ainakain tuli hyvä kun scorshered brownilla dry brushasin, laitan kuvan jos saan joskus otettua
Müran
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Müran »

Tälläisen löysin. Hieno artikkeli US GW:n pojilta.
"Professional Blowjobs Since 1999"

"Fear what you don't understand and hate what you can't conquer, bitch." -Corporal Robinson
Guardsman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Guardsman »

Kiitos tuosta. Oli oikein varteen otettavaa tietoa ja niksejä. En tiedä mahdoitteko katsoa samasta linkistä Cataloque conversion -kohdan. Oli muuten aika siistejä kaartilaisia Bretonnian Men-at-arms -figuista. Pitää katsoa jos vaikka tuota ideaa voisi soveltaa...
Our navigators consider it highly probable that they'll end up here.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”