Ainoastaan ultramarineilla voi käyttää niitä. Eikä ne nyt mitenkään loistavia ole, liian kalliita etuihin nähden. Jotain gauntteja ja warrioreja vastaan perus HB on ihan yhtä hyvä tai parempikin kuin hellfire HB.Silver Shadow kirjoitti:ja onhan space marineillä war veteraaneja joilla muuttuu aseet hellfireks jne.... niitä ostat... jos sulla on space marines armeja.... no kummiskin niillä annat turpaan helposti niitten nimet on:tyrannic war veterans
mikä armeija kaataa tyranidit parhaiten ????
Re: space marines
"Silmitön väkivalta on vilpittömin ja läheisin ihmiskontaktin muoto."
-Sörkan Sika-Harri-
-Sörkan Sika-Harri-
Re: space marines
Tyranid Hunterit ovat ihan järkyttävän kovia IC:den salamurhaajia counter attackin ja kranaattien ansiosta. Nidejä vastaan kranaatinkäsittely on sillä tasolla, että TMC:den on turha lähteä lähistelemään (mahdollisena poikkeuksena I5 Hive Tyrant avomaastossa).Stormlord kirjoitti:Ainoastaan ultramarineilla voi käyttää niitä. Eikä ne nyt mitenkään loistavia ole, liian kalliita etuihin nähden. Jotain gauntteja ja warrioreja vastaan perus HB on ihan yhtä hyvä tai parempikin kuin hellfire HB.Silver Shadow kirjoitti:ja onhan space marineillä war veteraaneja joilla muuttuu aseet hellfireks jne.... niitä ostat... jos sulla on space marines armeja.... no kummiskin niillä annat turpaan helposti niitten nimet on:tyrannic war veterans
Koen, että Tyranid Huntterit ovat parhaimmillaan istuessaan suojassa (esim drop podin vieressä) odottamassa vastustajan lähitaistelijoita.
-
Silver Shadow
Kaikki Whn armeijat on suunniteltu tasavertaisiksi (ei silti ole) joten nidit voi hyvinkin ovittaa mariini armeijan tai toisin päin
itse kerään tyranideja (oon Wolfin kamu) olen pari kertaa pelannu kaverin mareja vastaa ja oon hävinny toisen ja toisen voittanu
itse kerään tyranideja (oon Wolfin kamu) olen pari kertaa pelannu kaverin mareja vastaa ja oon hävinny toisen ja toisen voittanu
"Watching those black boxes go was amazing - I didnt know Orks could fly!"
- The Captain
- Valvoja
Re: mikä armeija kaataa tyranidit parhaiten ????
Joo... Tästä ketjusta näyttää mieli kadonneen.
-Miksi Jeesuksen ja Marian päät loistavat valoa?
-Niillä on suvussa halogeenejä.
-Niillä on suvussa halogeenejä.