Mikä on mieluisin armeija jota keräisit?
-
shadowdancer
-
Höpsönassukka
- Teonanacatl
veit sanat suustani! =ORoksteri kirjoitti:Käräisin/Kerään mieluiten Orc & Gobboja, aijon aloittaa Dwarfit heti, kun saan Orcejä lähemmäs 2000pst. Itse en keräisi Hight Elfejä, koska ovat liian kilttejä, leuhkoja ja koska kaverini kerää niitä. Myöskään Tomb Kingejä en aloittaisi, koska kaikki on luuta ja hevoset ovat yli rumia. Viimeisenä ja vähäisimpänä en aloittaisi keräämään Chaoseista, koska ne ovat liikaa 40k äijien näköisiä, eikä sovi mielesätni FB:hen (lukuun ottamatta Demoneja ja osaa Chaos porukkaa).
EDIT: No en ollut ihan varma, mutta muistelin väärin noiden "40k -äijien" suhteen.
"Kuunnelkaa lapset Teonanacatlia, joka tietää asiasta
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
hieman kauemmin pelanneena..."
- Illumina
"Teonanacatl ounaa."
- Usermaatra
"Något sagt i latin låter djupt."
-Trad.
Lissuja ne on vaa nii hienoi ja tykkään teemasta=D.Ainoo huono on initiative 1(tosin seki vaa sauruksilla,aattelin ehkä tehä skinkkipainotteisen ameijan jee jee!!!!).
Ja Helffit on ihan syvältä omasta mielestäni(ei,en tahdo loukata ketään helffipelaajaa)
LoW
Ja Helffit on ihan syvältä omasta mielestäni(ei,en tahdo loukata ketään helffipelaajaa)
LoW
"Kake,ajattelen sinua päivät ja yöt,mutten voi ymmärtää miksi minua lohella lyöt" -Kaikka,Stam1na
3 vuotta vittuilua Sotussa!
3 vuotta vittuilua Sotussa!
-
Goblin fan
Minä aloittelen high-elf Japanilaisteemaista poppootani. Voin vaikka tehdä Orlando Bloom -teemaisen sankarin, jos haluatte, siitä tulisi aika seksuaalista. Ovat vaan niin kauniin näköisiä figuureja, ja kyllä ne nuo teidän kääpiönne muonivat panssareiden kanssa tai ilman.
En tiedä, muut vaihtoehtoni olivat slaaneshialaiset perkeleiset ja hautojen kuninkaat. Olen tällainen historia-teema-friikki. Gnostilaisia tai egyptiläisiä. Ehkä seuraavaksi noita gnostilaisia, nyt samuraita.
En tiedä, muut vaihtoehtoni olivat slaaneshialaiset perkeleiset ja hautojen kuninkaat. Olen tällainen historia-teema-friikki. Gnostilaisia tai egyptiläisiä. Ehkä seuraavaksi noita gnostilaisia, nyt samuraita.
Ostetaan Tomb Kings sekä Eldar -figuja. Laita YV:tä.
En minä muuta kuin Empireä ehken keräisi, tai jos jotain niin DElffejä.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Hirveä hinku olisi koota SOC- Slayer cult-, -Empire middenheim- ja -VC-armeijat. Mutta tässä on nyt vähän muutakin projekteja käsillä(Epic, kääpiöt, IG).
*Huomasi juuri että on aloittant VC:tit äskettäin* Hahaa! Vaviskaa kuolevaiset!
Ja eikun hankkimaan SOC-VC-lista. (:
Ja onhan niitää vaikka kuinka monia muitakin, jota tahtoisin hyllyilleni saada.
*Huomasi juuri että on aloittant VC:tit äskettäin* Hahaa! Vaviskaa kuolevaiset!
Ja eikun hankkimaan SOC-VC-lista. (:
Ja onhan niitää vaikka kuinka monia muitakin, jota tahtoisin hyllyilleni saada.
Faba Nurgle- tai Khorne Kaaos himottaisi, niin vatun komeet figut ja kaikki ja lähistyyli iskee minuun enemmän kuin ampumistyyli, josta taasen johtuu että en ikinä keräisi niitä sliipattuja, inhottavia, liian siististi pukeutuvia laiheliinihomppeleita nimeltään high elffit enkä myöskään heidän istutaan- täällä-kaukana-ja-ammutaan-ne-hengiltä -taktiikka hippiserkkuja welffejä.
-
asdasdadasa