No, jos demoni esittäisi yllämainitun ukaasin, niin voisi olla melkoisen keihäspainotteinen armeija kentällä seuraavassa pelissäanemi kirjoitti: Yäääk..!
Eivät kai keihäsmiehet nyt niin huonoja ole, että vain demoni saisi sinut laittamaan niitä armeijaasi?
Kai niitä keihäshaltioita voisi pari joskus tuoda kentälle, jos ei minkään muun niin uteliaisuuden tähden... en minä kuitenkaan itseäni vielä minään taktisena nerona pidä. Keihäshaltiat nyt vain näyttävät kovin huonohkoilta, kun olen tottunut rottien halpuuteen ja konekivääreihin.
Niinpä. Itse asiassa tilanne on parhaimmalla tolalla juuri silloin, kun yksikään yksikkö ei tunnu peleissänne kovin turhalta. Turnauksissa kun on joskus näkyvillä tiettyä kaavoihin jämähtäneisyyttä, ainakin minun armeijassanianemi kirjoitti: En hoida. Kärryt tukevat jalkaväkeä pahimmissa tilanteissa, mutta silvereitä en ole käyttänyt pitkiin aikoihin laisinkaan.
Tuo ei ole kuitenkaan estänyt voittamasta. Viimeisistä kahdeksasta pelistä High Elfeillä olen muistaakseni hävinnyt kaksi.En tosin väitä, että vastustajilla olisi ollut huippuunsa viritetyt listat, tai että tuuri ei olisi pelastanut päivää useaa kertaa.
Ja kuten makeh sanoi, fleeaaminen on erinomainen vaihtoehto vastustajan kovia yksiköitä vastaan, ja juuri haltioilla, sillä ne osaavat joskus rallittaakin.