"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Minkä väriset baset Tomb Kingeillä ?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Dolbyy

Minkä väriset baset Tomb Kingeillä ?

Viesti Kirjoittaja Dolbyy »

Minkä väriset baset on Tomb kingeillä? ... Itse aloitin juuri keräämään Tomb Kingejä..
"... Shadys Brothers , Ladys Lovers..."
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Juuri sen väriset kuin itse haluat, sitä ei ole erikseen määrätty missään.

Hiekka-aavikkopohjat lienevät suosittuja.
Dolbyy

Viesti Kirjoittaja Dolbyy »

Elikkä maalaa sen alustan Snakebite Leatherilla ja sit hiekkaa iskee päälle ?
"... Shadys Brothers , Ladys Lovers..."
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Largo da Skulkrusha sanoikin jo kaiken sanomisen arvoisen. Juuri sellaiset kun haluat. Inspiraatiota voi hakea armeijakirjoista - muidenkin kuin TK:n. Lisäksi kannattaa laittaa Googlen kuvahakuun "aavikko", niin löydät mielenkiintoisia kuvia. Tulee nimittäin ottaa huomioon se, että hiekka-aavikko keltaisine hiekkoineen ja hiekkadyyneineen ei ole ainoa olemassaoleva aavikkotyyppi. Itse jos joutuisin tekemään TK:n baseja, niin noihin eksyisi todennäköisesti joko kivi-aavikko, joka on punaruskeasta kivestä tai mahdollisesti sitten punaista hiekkaa saumauslaastista. GW:n maalaamia esimerkkejä ei kuulu apinoida täydellisesti, tosin GW yleensä antaa helppoja ja hienoja vinkkejä, jotka toimivat, joten aloitteleville kerääjille ne ovat varsin hyviä.

/edit: Ehei. Alustaa ei maalata snakebitella ja laiteta hiekkaa sen päälle. Jos et ole vielä ostanut maalejasi, niin osta ihmeessä Vallejoita, ovat halvempia ja IMO parempia. Siis homma menee kutakuinkin siten, että ensin pohjamaalaat figun, jonka jälkeen joko maalaat figun tai et. Jokatapauksessa siihen alustaan laitetaan hiekkaa, joka sitten maalataan ehkä jollain snakebite - bleached bone-väreillä. Hiekan seassa voi tietenkin olla kaikkea muutakin, kuten isompia kiviä tms. Tos "maaperän" päälle sitten rakennetaan kaikkea hienoa esim. ruohosta ja muusta, mikäli niitä haluaa baseihin. Pelkkä maalaamaton hiekka näyttää karmealta, toisin sanoen siis kaikki maalataan. Viimeisenä maalataan basen reunat jollain mieleisellä värillä, ja ainakin studio suosii tällä hetkellä Graveyard earthia vai mikälie olikaan.
Viimeksi muokannut Nostra, Ti 28.12.2004 18:59. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Lassek

Viesti Kirjoittaja Lassek »

Vaikka niin. Hiekan saa tarttumaan erikeepperillä.

Voit koettaa eri menetelmiä vaikka mustalla pahville.
Kennedy

Viesti Kirjoittaja Kennedy »

Itse käytän basen reunoissa desert yellowia. Tosin se ei peitä hirveän hyvin, joten ehkä snakebite leather olisi parempi.
Miksi, voi miksi, ei 'omata' -verbiä ole laissa kielletty?
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Voisit kokeilla pinkkejä reunoja ja kirkkaansinistä hiekkaa. Miksikö? Psykologista sodankäyntiä - kukaan ei ota lurkkejasi vakavasti :).
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

pamp-pu kirjoitti:Voisit kokeilla pinkkejä reunoja ja kirkkaansinistä hiekkaa. Miksikö? Psykologista sodankäyntiä - kukaan ei ota lurkkejasi vakavasti :).
Ärriinmyrrin, nyt pitää sitten vaihtaa mun pikemenien beissit ;)
Mutta, tee niistä beisseistä sellaisia, kuin sinä haluat ja mikä miellyttää sinua.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Dolbyy kirjoitti:Elikkä maalaa sen alustan Snakebite Leatherilla ja sit hiekkaa iskee päälle ?
Tuolla minä teen skaveneitani... :D

Olen samaa mieltä.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Late M

Viesti Kirjoittaja Late M »

Toisaalta useimmat kentät ovat ruohomattoa ja hiekkaa ja siksi tekisin ehkä hieman tummempaa hiekkaa kuin esim. armeijakirjan kuvissa. Sopisi paremmin useimpiin pelikenttiin.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”