Saint Celestine
-
Viljanderi
Saint Celestine
Kun ensimmäistä kertaa näin Saintin figun, sain jumalaisen vision miten se pitäisi maalata. Tämä on ensimmäinen yritys tehdä jotain showcasen tapaista. Ei ehkä ole häävi, mutta jostain pitää alottaa.
Kuvissa voi olla hiukan ikäviä varjoja, koska ei ollut päivänvalo-lamppuja käytössä.
Saint edestä
Saint takaa
Saint vasemmalta
Sain oikealta
Rakentavaa kritiikkiä saa antaa kaikesta paitsi kuvien laadusta, koska sen kommentoiminen ei auta minua mitenkään. Sitten kun on vehkeet ja ohjelmat kuvien parenteluun voi palata asiaan...
Kuvissa voi olla hiukan ikäviä varjoja, koska ei ollut päivänvalo-lamppuja käytössä.
Saint edestä
Saint takaa
Saint vasemmalta
Sain oikealta
Rakentavaa kritiikkiä saa antaa kaikesta paitsi kuvien laadusta, koska sen kommentoiminen ei auta minua mitenkään. Sitten kun on vehkeet ja ohjelmat kuvien parenteluun voi palata asiaan...
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
-
Viljanderi
On tietysti mukavaa että työtäni kommentoidaan, mutta tuo ei minua auta ollenkaan. Tarkenna mistä osista et pitänyt ja miksi yms.Nazreg Moonsinger kirjoitti:Noh, mielestäni se on hieman suttuisesti maalattu (esim. katso tarkkaan layereitä oikealla puolella viitassa. Etu kuvassa)
Väreistä en pidä, mutta se nyt on maku asia. Iha kohtuu pelinappi.Showcasea saa harjoitella vielä hiukan.
Myöskään sen kertominen, että figu on "kohtuu pelinappi" ei auta minua ollenkaan.
Miekkaa en halunnut maalata metalliseksi, koska se olisi silloin hyppinyt liikaa silmille figusta, joten maalasin miekan violetilla. Miekka ei kuitenkaan onnistunut hyvin, ehkäpä figun huonoin osa.Granhaus kirjoitti:kerrassaan loistava! miekka vaan vähän oudon näkönen.
En sitten kertonut missä vika? noh, tuosta en ole enään varma kun katsoin tarkemmin, saattaa olla valo joka pilaa sen. Kenties uudet kuvat parantaisivat figua.(esim. katso tarkkaan layereitä oikealla puolella viitassa. Etu kuvassa)
Mutta, mutta Viitan taka osa on IMO erittäin suttuinen.
Sitten Tuolla toisella millä lienee joka pitää viitasta kiinni on side silmillä, miksi se on keltainen? se ei erotu ihon väristä juurikaan eikä täten näytäkään miltää. Suosittelen maalaamaan liilalla kun se nyt tuntuu olevan toinen pääväri. Tulisi hieman kontrastia ihoon.
Sitten väriteemasta, vastavärit eivät oikein toimi keskenään. (ainakaan minun silmään) Väriskaala on minusta kokonaisuudessaan aika epäsopiva, onko se sitten vain minun silmäni vai?
Enkä myöskään pidä noista otuksien siivistä, dry brushasitko ne?
Ja nuo kääröt tuola saintin jaloissa ovat hmm. mielenkiintoiset, voisivat olla paremmat jos nuo tekstiä leikkivät mustat viivat olisivat käärössä sivuttaissuuntaisina. (mieti jos ripustaisit paperin täynnä tekstiä jalkaasi miten se teksti asettuisi sinne.)
Oletan että base ei ole valmis, jos on niin se on minusta aivan liian väritön. Ei toimi tuon muotoisena harmaana.
Kokeile ottaa toisenlaisessa valossa kuvia,
Edit// öh, miksi kaikki muut kehuvat, olenko vain liian vaativa?
Viimeksi muokannut Mayhemia, Ke 29.12.2004 19:33. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Viljanderi
No niin, tulihan sitä ihan kivaa kritiikkiä.

Kaikki symbolit yms. on tehty golden yellowilla, sunburst yellow highlighteillä.
Hyvä idea, korjataan pian.Nazreg Moonsinger kirjoitti:
Sitten Tuolla toisella millä lienee joka pitää viitasta kiinni on side silmillä, miksi se on keltainen? se ei erotu ihon väristä juurikaan eikä täten näytäkään miltää. Suosittelen maalaamaan liilalla kun se nyt tuntuu olevan toinen pääväri. Tulisi hieman kontrastia ihoon.
Tämä on tietysti makuasia. Itse pidän violetin ja keltaisen yhdistelmästä paljon. Toisien mielestä se on aivan kamala.Sitten väriteemasta, vastavärit eivät oikein toimi keskenään. (ainakaan minun silmään) Väriskaala on minusta kokonaisuudessaan aika epäsopiva, onko se sitten vain minun silmäni vai?
Ne ovat tosiaan aika huonot, pitää hiukan siistiä niitä.Enkä myöskään pidä noista otuksien siivistä, dry brushasitko ne?
Ihan mielenkiintoinen idea. Olen kuitenkin laiska ja jätän ne tuollaisiksi.Ja nuo kääröt tuola saintin jaloissa ovat hmm. mielenkiintoiset, voisivat olla paremmat jos nuo tekstiä leikkivät mustat viivat olisivat käärössä sivuttaissuuntaisina. (mieti jos ripustaisit paperin täynnä tekstiä jalkaasi miten se teksti asettuisi sinne.)
Mietin vielä mitä tehdä beissille. Ehdotuksia otetaan vastaanOletan että base ei ole valmis, jos on niin se on minusta aivan liian väritön. Ei toimi tuon muotoisena harmaana.
Mitä väriä olet käyttänyt panssarissa?
Ensin 50/50 bestial brown ja golden yellow (käytin vallejon värejä, mutta nuo ovat suunnilleen GW:n vastaavat.), sen jälkeen 50/50 snakebite leather ja golden yellow. Sitten vain lisätään layereitä lisäämällä yhä enemmän keltaista.Armorin värin haluaisin tietää minäkin
Kaikki symbolit yms. on tehty golden yellowilla, sunburst yellow highlighteillä.
-
Der Dexter
Hieno efekti tuo valaistus.
Silti jotakin jäi uupumaan. Veikkaan, että taitoa löytyy, sillä kokonaisuutena ihan taidokas luomus.
Viitta ei kovin hyvännäköinen, liian nopea värinvaihdos, suorastaan suttuinen. Se ei kovin paljoa työstöä tarvitsisi, niin paljon paremman näköinen, muutama työvaihe tuon päälle, niin paranee.
Sama noiden kerubien siivissä. Näyttävä imo liian valkoisilta, eli enemmän sävyä, teknisesti kuitenkin hyvin maalatut.
En itse ole noita valoefektejä vielä kokeillut, mutta hieno tuo kajastus on, etenkin kun se sopii asentoon noin hyvin.
mainio teos. josta saa astetta paremman muutaman kohdan viilaamisella vielä hienomman, toki nyt jo hieno nappi.
Silti jotakin jäi uupumaan. Veikkaan, että taitoa löytyy, sillä kokonaisuutena ihan taidokas luomus.
Viitta ei kovin hyvännäköinen, liian nopea värinvaihdos, suorastaan suttuinen. Se ei kovin paljoa työstöä tarvitsisi, niin paljon paremman näköinen, muutama työvaihe tuon päälle, niin paranee.
Sama noiden kerubien siivissä. Näyttävä imo liian valkoisilta, eli enemmän sävyä, teknisesti kuitenkin hyvin maalatut.
En itse ole noita valoefektejä vielä kokeillut, mutta hieno tuo kajastus on, etenkin kun se sopii asentoon noin hyvin.
mainio teos. josta saa astetta paremman muutaman kohdan viilaamisella vielä hienomman, toki nyt jo hieno nappi.
Aliquando Insanire Iucundum Est
-
Kellokoneisto
Värivalinnat eivät ehkä ole kovin jumalaiset, mutta maalaus on... Hyvin toteutettu nappi, vaikka onki hieman iso...
Tiedän, ettei isoja nappeja ole läheskään samanlaista maalata, kuin tavallisia 2,5 senttisiä...
Itse maalaan parhaillaan Puupartaa pitkän hiljaisen kauden jälkeen...saatte kuulla siitä lisää myöhemmin
Tiedän, ettei isoja nappeja ole läheskään samanlaista maalata, kuin tavallisia 2,5 senttisiä...
Itse maalaan parhaillaan Puupartaa pitkän hiljaisen kauden jälkeen...saatte kuulla siitä lisää myöhemmin
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Ihan näppärä figu!
Väreistä sen verran, että itse olisin ehdottomasti maalannut panssarin kirkkaamaksi. Oletan, että yritit saada sen näyttämään keltaiselta. Nyt se on jotenkin hassun ruskea, ja figun yleis ilme jää kovin tummaksi ollakseen mitenkään jumalallinen. Keltainen on tosin hieman hankala väri maalata, joten kärsivällisyyttä vaan ja paljon layereitä
Joiltain alueilta paistaa hieman pohjamaali läpi, joka kertoo että layereitä olis tarvinnut sinne vielä muutaman enemmän.
Miekka olisi saanut myös vaaleta paljon enemmän kärkeä kohti, jotta syntyisi edes jonkinlainen kuva metallista. Vaikka olisikin sitten vähän huonommin blendattu, niin mielummin sekin kuin tuollainen valju keppi.
Muutenkin, blendeissä olisi varmaan vielä parantamisen varaa, mutta kelläpä ei
Jotain close uppeja olisin tietty mielusti nähnyt, ja vähän paremmalla valaistuksella, joka tässä tapauksessa varmaan hoituisi kun vähän siirtelet sitä lamppuasi ja katsot mistä kohdasta saat parhaiten figun valaistua. Auttaa myös kummasti noihin varjoihin kun sijoitat lampun fiksummin.
Noh, kaikenkaikkiaan, tykkäsin tosi paljon sun väri schemestä. Itsekin olen tykäistynyt keltaiseen
. Mut tosiaan, vaaleampia värejä, blendaus harjoituksia ja kärsivällisyyttä lisää!
Väreistä sen verran, että itse olisin ehdottomasti maalannut panssarin kirkkaamaksi. Oletan, että yritit saada sen näyttämään keltaiselta. Nyt se on jotenkin hassun ruskea, ja figun yleis ilme jää kovin tummaksi ollakseen mitenkään jumalallinen. Keltainen on tosin hieman hankala väri maalata, joten kärsivällisyyttä vaan ja paljon layereitä
Joiltain alueilta paistaa hieman pohjamaali läpi, joka kertoo että layereitä olis tarvinnut sinne vielä muutaman enemmän.
Miekka olisi saanut myös vaaleta paljon enemmän kärkeä kohti, jotta syntyisi edes jonkinlainen kuva metallista. Vaikka olisikin sitten vähän huonommin blendattu, niin mielummin sekin kuin tuollainen valju keppi.
Muutenkin, blendeissä olisi varmaan vielä parantamisen varaa, mutta kelläpä ei
Jotain close uppeja olisin tietty mielusti nähnyt, ja vähän paremmalla valaistuksella, joka tässä tapauksessa varmaan hoituisi kun vähän siirtelet sitä lamppuasi ja katsot mistä kohdasta saat parhaiten figun valaistua. Auttaa myös kummasti noihin varjoihin kun sijoitat lampun fiksummin.
Noh, kaikenkaikkiaan, tykkäsin tosi paljon sun väri schemestä. Itsekin olen tykäistynyt keltaiseen
Sincerely yours, Machiavelli.
Warning: the above note may contain sarcasm, please read with care.
-
Viljanderi
Kiitoksia kehuista ja kritiikistä kaikille!
Vai saisiko sitä kirkkautta hyvin figuun vaalentamalla violetteja alueita?
Miekkan, kerubien siivet ja leijuvan rääsyn maalaan pian paremmin, kiitoksia jälleen kritiikistä.
Itseasiassa halusin panssarin olevan tuollainen ruskean keltainen, en tiedä sitten toimiiko hyvin. Ehkä sitä pitäisi hiukan vaalentaa, mutta miten sitten saisin nuo symbolit yms. erottumaan panssarista niin ettei koko panssari olisi tylsän tasainen? Ne kun ovat nyt puhtaan keltaisia.Machiavelli kirjoitti: Väreistä sen verran, että itse olisin ehdottomasti maalannut panssarin kirkkaamaksi. Oletan, että yritit saada sen näyttämään keltaiselta. Nyt se on jotenkin hassun ruskea, ja figun yleis ilme jää kovin tummaksi ollakseen mitenkään jumalallinen. Keltainen on tosin hieman hankala väri maalata, joten kärsivällisyyttä vaan ja paljon layereitä![]()
Miekkan, kerubien siivet ja leijuvan rääsyn maalaan pian paremmin, kiitoksia jälleen kritiikistä.
Onhan tuo tavallisen GW:n ihmisfigun kokoinen, eli ei se hirveän kookas ole. Paitsi onhan sillä tuo leijuva pyyhe, mutta kumminkin.Kellokoneisto kirjoitti:...vaikka onki hieman iso...
- Machiavelli
- Peliporukkavalvoja
Symbolit pitäs kyl sitten maalata vielä kirkkaamalla, tai eri värillä. Tosiaan hieman ongelmallinen juttuViljanderi kirjoitti: Itseasiassa halusin panssarin olevan tuollainen ruskean keltainen, en tiedä sitten toimiiko hyvin. Ehkä sitä pitäisi hiukan vaalentaa, mutta miten sitten saisin nuo symbolit yms. erottumaan panssarista niin ettei koko panssari olisi tylsän tasainen? Ne kun ovat nyt puhtaan keltaisia.
Violettejä liikaa vaalentassa tulee sellanen ongelma et ne menee helposti pinkeiks. Kyl mä ite ainakin vaalentaisin noita keltaisia.
Sincerely yours, Machiavelli.