"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Tarinakilpailu 2005, keskustelu

Onko kynä (tai näppäimistö) miekkaa mahtavampi? Tule ja todista, että näin on - muuten emme usko.
Vieras

Viesti Kirjoittaja Vieras »

Tässä on Tarinassani 2 kappaletta valmiina kuukauden työskentelyn jälkeen.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Mutta palatkaamme aiheeseen, itseäni suoraan sanottuna kauhistuttaa se, etä saan Runen, Tapsan, Gromin, Acoparaptorin ja Huussin vastaani... Huhhhuh sentään, nämä vastustajat pieksevät minut meeennnen tulleeen...!

Kuka muuten kirjoitti viime kisaan Homeisen Juuston ritarit? Häntä vastaan voisin kyllä taistella...
Olisimme ainakin samalla lähtöviivalla.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Huippua, vielä yksi spammitopici. :D Tulee vanhat hyvät ajat (ks. 3/4 vuotta sitten) mieleen. ;) Paljon hymiöitä ja hirveää eliittivitsailua. Grom ja Jesh vain puuttuvat. ;) Acokin saisi alkaa tehdä jotain.

No, katsotaas. Joitain aiheeseen liittyvääkin? Itse en varmaankaan 40k:hon osallistu. En siellä kuitenkaan pärjäisi, fluffia kun en tunne kuin omia taskujani, ideoita Space Hulkin lisäksi ei oikein ole, ja kämäistä se teksti muutenkin olisi. Joten itse en varmaankaan 40k:hon ala. Tosin, katsotaan nyt. Ehkä jaksankin väkertää jotain. Pelätkää J-linkiä sillä saralla. :D
Tapsa kirjoitti:Tai ehkä se on huonompi kuin yleensä Tapsa-turinat... :|
Niin ne ovat minullakin aina, älä huoli. ;) Niin no joo. Tuo minunkin työni on oikeastikin aika säälittävä. Sillä ei nimittäin mitään kilpailuja mennä voittamaan.

edit\\
Illidan kirjoitti:Kuka muuten kirjoitti viime kisaan Homeisen Juuston ritarit? Häntä vastaan voisin kyllä taistella...
Olisimme ainakin samalla lähtöviivalla.
Jypermään. Arvatenkin, Joensuusta. ;) Omistaa liian hyvän Warcry pakan, otti viime kertaisessa turnauksessa jokaisesta pelistä massacrevoiton (warhammerissa on sitten kahta säälittävämpi ;) ) ja viettää aikaa kovin vähän sotussa. Pelaa Skaveneilla. Voisinkin kysyä, ottaako hän osaa tällä kertaa. :D
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
VD

Viesti Kirjoittaja VD »

Aijia, vähän aikaa sitten oli pää tyhjä, mutta nyt olisi yksi konsepti selvä. Että pelätkää TAAS :D
No joo :) Mutta --> Kirjoittamaan...
Andros

Viesti Kirjoittaja Andros »

Kyllä, minäkin aijon osallistua, ja tarina on kohta valmis. Mutta minua ei tarvitse pelätä, koska en osaa kirjoittaa! Ja 40k puolelta siis. Fabaa en kunnolla tunne.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI
Jesh

Viesti Kirjoittaja Jesh »

Pitäisi varmaan spämmää tämä topikki keskustelulla miten huono eräs anime on :D... Vitsi, vitsi, rötwäilerit syököön kaikki jotka ottivat tyhminä sanoistani mallia *Katsoo tuimasti kaikkia*.

Eh, itse en varmaan edes ehdi tehdä työtä FaBan puolelle, vaikka siihenkin kuningasidea (Tietysti, kyseessähän olen minä ;)) olisi. Kattoo nyt, kattoo nyt.
40k puolelle ehdin luultavimmin tehdä työn, siihenkin kuningasidea (Katso ylempi ;)), mutta nyt olen jäänyt jummaamaan. Paljon kohtalaisia-hyviä kohtauksia, mutta tarinan järjestys on sellainen, että sitä lukiessaan voisi luulla, että takaperinkin luettuna se olisi miellyttävämpi. Kunhan sen säädän kuntoon, niin tarjoan itselleni mehukattia.
Ärsyttävää kuitenkin, että koneessani ei ole wordia, johon olen tottunut, eikä kaltaiseni luolamies osaa määritellä tarinani sivujen määrää. Toivottavasti ei mene yli maksimipituuden.
Ei olisi hauska nähdä omaa tarinaa poistettuna ja lukea Grondin viestiä jossa olisi kieltä näyttävä hymiö ja teksti: ''Sanalla yli rajan, tälläiset pitää teilata.'' :). Vaikka jostain syystä tuntuu, että hän ei näin tekisi (oonx mä hullu q mä luuln näi?++).
skarsnak
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja skarsnak »

Minä lupaan räjäyttää faba-kisaan jotain häröä ;) Päälinja on olemassa (päässäni), joskin tarina valmistuu kuitenkin kuun viimeisenä päivänä :D Vaviskaa... Eikun hei, vapisen sillä näppäimistöni on glögistä tahmainen, ja aivoni joululomalla pölyyntyneet 8)
Amerikassa köyhyys on värillistä --Ray Loriga
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Valhalla kirjoitti:Kuinkas moni muu "huippunimi" Tapsan lisäksi osallistuu 40k sarjaan?
[sarkasmi]Kyllähän joku Chosen olisi osallistumassa molempiin sarjoihin.[/sarkasmi]

Kyllähän tässä vielä on aikaa, saa kuitenkin nähdä joudunko lopulta tekemään "kirjailijan hätäpaskan" vai onko odotettavissa mahtavaa filosofista tekstiä, jonka rinnalla Engelskin kalpenee. Lopun kirjoitus jää kuitenkin luultavasti viime minuuteille.
Tapsa

Viesti Kirjoittaja Tapsa »

No niin, alkaa näyttää siltä että FaBaan tulee ainakin kymmenisen osallistujaa... Kisa on lähtenyt jo kunnolla käyntiin. Nyt voi vain toivoa, että muut tekevät huonomman tekstin kuin minä.
Verba, non acta - sanoja, ei tekoja
Aco

Viesti Kirjoittaja Aco »

10? Minusta tuntuu että 50.. Hirveästi on ihan outojakin nimiä sanonut osallistuvansa. Itse olen lueskellut näitä tarinakisaan valmistavia sivuja jonkun aikaa ja niin vain näyttää että osallistujia olisi aivan mahdoton määrä. Voi tulla tiukkaa saada luetuksi kaikki tarinat :(

Hmm.. Voi tulla tiukka kisa ja hauskinta on tuo että kirjoittajien nimiä ei mainita. Kun voittajatarina on selvillä niin jännittää kuka on itse suuri kirjailija.. :)

Kuulonko oikein? Joku luetteli MINUT Runen, Gromin, Tapsan ja Huussin joukossa.
lojuu kuin kotka, ampuu kuin eläintarha
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Acoparaptor kirjoitti:Kun voittajatarina on selvillä niin jännittää kuka on itse suuri kirjailija.. :)
Olisiko tuo se, joka hoitaa äänestyksen sujumisen ja toteutuksen... ;o).
Cannonball

Viesti Kirjoittaja Cannonball »

Valhalla kirjoitti:Kuinkas moni muu "huippunimi" Tapsan lisäksi osallistuu 40k sarjaan?
Minä! :P \o

Suokaa minulle edes tämä harha, pyydän ;)
Väitä vastaan, olen mestari.
"Routiolainen Kirjailijanalku joka pitää Pahis-sitruunoista."
I'm just a soul whos intentions are good, oh Lord, don't let me be misunderstood.
Cutter

Viesti Kirjoittaja Cutter »

[pelleilyä]Jaa, tarinakisa? Mikäs se se on? [/pelleilyä]

Poltetaanko minut roviolla jos lähetän tänne tarinani? Toivottavasti ei, ja toivottavasti saan inspiksen...
blaa blaa aargh
pamp-pu

Viesti Kirjoittaja pamp-pu »

Cutter kirjoitti:Poltetaanko minut roviolla jos lähetän tänne tarinani? Toivottavasti ei, ja toivottavasti saan inspiksen...
Viisauden sanoja - jos minuakaan ei poltettu, niin ei kyllä ketään muutakaan. Minut olisi viime kisan entryni perusteella saanut sodomisoida katkaistulla luudavarrella, polttaa roviolla ja manata seitsemään Kaaoshelvettiin.
Rune
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja Rune »

Onkohan der Capitan tulossa kisaamaan...? Pelottaa ajatuskin. :| Säälin niitä sitten, joilla on voiton mahdollisuuksia. Onneksi minun ei tarvitse huolehtia, tällä minun väkerrykselläni ei voiteta mitään missään.
Viimeksi muokannut Rune, Ke 12.01.2005 16:09. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#Ostium
http://cabal-ostium.blogspot.fi/

For a Pessimist, I'm pretty Optimistic
Dalamar

Viesti Kirjoittaja Dalamar »

Väännän jotain fabaankin, ja kaksinkertaistan mahdollisuuteni kunniaan ja daemonetteseihin, ja tietenkin kivaan pikku tekstiin. Veni Vidi Vici.
"Kasvatitte vihaani ja melkein tuhositte minut.
Mutta vahi teki minusta voimakkaamman!"

-Nöf loordi

Kynä-ääliöt.
Stenvall

Viesti Kirjoittaja Stenvall »

Dalamar kirjoitti:Väännän jotain fabaankin, ja kaksinkertaistan mahdollisuuteni kunniaan ja daemonetteseihin, ja tietenkin kivaan pikku tekstiin. Veni Vidi Vici.
Ei kai se vielä mennyt ohi? Kyllä minä latinaa osaan ja tuohan on imperfektissä.

[lapsellista uhkailua]Uskokaa pois, minä se tässä voitan! Aah. Sano mua tarinamestariks.

Muistakaa, ääniä ei minulta kyseiselle tarinalle tipu, jos näen yhdenkin kirjoitusvirheen.[/lapsellista uhkailua]
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

alkaako tässä tosissaan tulla tarina vai warcraft-topikki... en minä sitä ihan hakenut viestilläni...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Grond

Viesti Kirjoittaja Grond »

Illidan kirjoitti:alkaako tässä tosissaan tulla tarina vai warcraft-topikki... en minä sitä ihan hakenut viestilläni...
No, moderaation tuliruoska kävi hieman polttamassa OT:tä olemattomiin. Jatkossa pysytään tarinakisa-aiheessa.
Grand Admiral Prawn

Viesti Kirjoittaja Grand Admiral Prawn »

Chosen kirjoitti:Ei kai se vielä mennyt ohi? Kyllä minä latinaa osaan ja tuohan on imperfektissä.
*Köh* perfektissä. ;)

Jaa-a, pitäiskö tähänkin kilpailuun sitten osallistua. Sen verran on mainetta ja kunniaa luvassa. *Noh, missä se loitsukirja on* Vapiskaat, manaan vielä päällenne kotikutoisen kirouksen joka muuttaa tietokoneidenne kovalevyt kumkvateiksi. Sitten nähdään kuka lähettää parhaan tarinan. :P
Hunnien jäljiltä ei ruoho kasvanut, mutta Vantaan kaupunki hävittää puutkin.
Lukittu

Palaa sivulle “Tarinat ja novellit”