"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Osittainen matta/kiilto lakkaus ??

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Warcrafter

Osittainen matta/kiilto lakkaus ??

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Niin aattelin ehkä kokeeksi maalata yhen mariinin sillä lailla että maalaan kaikki kiiltäväksi tarkotetut osat kiilto lakalla (puhdistaahan kunnon mariini aina haarniskansa peilinkirkkaaksi)
Ja ne osat jotka ei ole tarkoptus kiiltää aattelin mattalakata (taive-nivelet sun muut) Ajattelin että näiden välinen kontrasti voisi tuoda figuun hieman "realismia". Tämä voi minun mielestä olla erittäin hyvä idea tai sitten kaameanhuo no idea, mitä mieltä te ootte ??
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Crowmire
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Crowmire »

voi toimia. tosin itse tekisin niin että vetäisin matta sprayllä kaiken ensin ja sitten kiiltolakkaa sen päälle.

samalla tavalla kun yleensä lakataan jalokivia ym.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Kyllä jopa saattaisi toimia, tosin tosta mariinesta ne tiedä. Olihan täällä kerran grotti lateksihousuissa, jolla siis oli mustat housut lakattu kiiltolakalla. Siinä toimi hyvin, mutta marine hieman epäilyttää.
AVVV
Chaosboyz Crew
Viesti:

Re: Osittainen matta/kiilto lakkaus ??

Viesti Kirjoittaja AVVV »

Minä teen rutiinina juuri noin. Spraymattalakka alle, kiiltäviin osiin käsin lakka. Maalaan vain pelifiguja.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”