On ollut paljon kinaa siitä kumpi on kovempi haltia hero, joten laitan tänne äänestyksen.Perustelkaa vastaus vaihtoehtonne ja minä päivitän tilannetta aina välillä.
Itse annan ääneni Gil-galadille perustein:Kova fight, deffa ja courage.Voittaa peikot, erittäin hyvät special rulet.Kannattaa käyttää MoGin kanssa.
Tilanne:
8 Gil-galad 11 Glorfield
Viimeksi muokannut Elrohir, Ke 16.03.2005 20:13. Yhteensä muokattu 9 kertaa.
laita toinen gil-galadille sillä annan omanikin sille koska sillä on yksi parhaista fightin arvo sekä se on sika kestävä ja aeglos tekee terroria sekä pystyy laittaa kilven.
Laita minun ääneni taass Glorolle. F7 on tarpeeksi hyvä jopa peikkoja vastaan, Kohtaloa mieheltä löytyy jopa kaksi enemmän ja optio hevoseen. Totta kai on piste hinta otettava huomioon, Gloro on halvempi.
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Ääneni grololle: on halvempi, riittävän hyvä fighti koska saa helposti tukijoiden kanssa kutosen ja peikot ei läheskään aina saa kutosta, hyvin fatea joka on tärkeää koska gil-galad voi kuolla peikon läimäsystä kevyesti vuorossa mutta grolfindel ei käytännössä voi ja jos gillu onnistuu fatessa on silla vain yksi wuondi kun taas grolo jos onnistuu omissaan on wuondeja 3 ja peikko wuondaa kumpaakin yhtä suurella jos oikein muista.... ja hyvä C ja terrori ovat myös grolfindelilla....
Glorfindelille. Pelin paras ratsastavana sankarina. Syyt: Terrorin avulla pääse erittäin usein chargaamaan. Lisäksi F on tarpeeksi hyvä peikkoja vastaan, fatea löytyy ja elven blade löytyy. Lisäksi matalampi pistehinta.
Kyllä se on Glorfindel! Gil-Galad on mulla aina epäonnistunut jotenkin ihmeellisesti (hävinnyt taistelun keihäs gobbolle ) ja se 1 fate on liian vähän. Glorfindelia en omista mutta meinasin ostaa. Ehdottomasti paras Helf hero ja hyvänä kakkosena elrond, kolmas vasta Gil-Galad vähäisen fatensa ja omien kokemusteni takia
Glorfindel. On hieman pysyvämpi kuin Gil-galad, ja luultavasti pisteet hankittavissa helpommin takaisin. Hevonen kannattaa antaa lähes aina, sillä sen pisteet tapetaan helposti pois.
I never met another man I'd rather be. And even if that's a delusion, it's a lucky one.
Ostetaan Bolt Action Jenkkien menopelejä ja kaikkea Saksaa. Tarjotkaa YV:llä
ai katos, minäkään en ole vastannut... Glorfindel... Halvempi kuin Gil-Galad ja pistää paremmin vastaan kuin se... Optiot heppaan, ja täten onkin todella ilkeä vastus...
Pahojen pelaajana sanon, että tämä kannattaa ottaa silmätikuksi ennemmin...