"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Mitenkäs mäet?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Thorin

Mitenkäs mäet?

Viesti Kirjoittaja Thorin »

Oletteko tehneet mäkiä???
Vai kaikki ostanu ne valmiina???
selittäkääääääää!
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
peippo

Viesti Kirjoittaja peippo »

Tästä löytyy varmaan 10 aihetta haulla. (vaikka 'kukkula' hakusanaksi)
SupraJohde

Viesti Kirjoittaja SupraJohde »

Jos nyt vaikka käyttäsit hakua niin huomasit että tästäkin on aivan liian monta topiccia, ja jos vielä voisit kirjoittaa viestisi selkeämmin niin me voisimme sinua auttaakin, suosittelen lukemaan foorumin sännöt ennen kuin moderaattorit alkavat itkemään. [Rupesin jo...] Itse olen tehnyt kukkulat aivan itse joko uretaanista ja sitä ennen tein pari styroksista ja pahvista mutta uretaani (finnfoam) on paras materiaali. GW:n kukkulat maksavat aivan liikaa sillä parempia kukkuloita saat tehtyä kymmenen kertaa halvemmalla.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Iceman
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Iceman »

Innokkaille sääntöjen lukua ehdottaville voi suositella samaa itselleenkin, erityisesti Weekenderin kohta "Mitä ei saa tehdä Sotavasarassa" ja sen alta seuraava pätkä:
Käyttäjämoderoida. Tarkoittaa lyhyesti sitä, että huomautat käyttäjille asioista joista moderaattorit huomauttavat (OMV-alueen topicit/viestien laatu/aiheen väärä paikka foorumilla jne).
I.C.Wiener antoikin itse kysymykseen kattavan selityksen.
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Lukittu

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”