Oletteko tehneet mäkiä???
Vai kaikki ostanu ne valmiina???
selittäkääääääää!
Mitenkäs mäet?
Mitenkäs mäet?
Ostetaan/Vaihdetaan figuihin: KISS, Horna, Emperor, Bathory, Burzum, Behemoth, Stam1na, Mokoma, Hypocrisy, Behexen, Immortal ja Gorgoroth cd:eitä.
-
SupraJohde
Jos nyt vaikka käyttäsit hakua niin huomasit että tästäkin on aivan liian monta topiccia, ja jos vielä voisit kirjoittaa viestisi selkeämmin niin me voisimme sinua auttaakin, suosittelen lukemaan foorumin sännöt ennen kuin moderaattorit alkavat itkemään. [Rupesin jo...] Itse olen tehnyt kukkulat aivan itse joko uretaanista ja sitä ennen tein pari styroksista ja pahvista mutta uretaani (finnfoam) on paras materiaali. GW:n kukkulat maksavat aivan liikaa sillä parempia kukkuloita saat tehtyä kymmenen kertaa halvemmalla.
-Litsis Lätsis lepakko, nouda mulle kepakko.
- I.C. Wiener
- Viesti:
Innokkaille sääntöjen lukua ehdottaville voi suositella samaa itselleenkin, erityisesti Weekenderin kohta "Mitä ei saa tehdä Sotavasarassa" ja sen alta seuraava pätkä:
I.C.Wiener antoikin itse kysymykseen kattavan selityksen.Käyttäjämoderoida. Tarkoittaa lyhyesti sitä, että huomautat käyttäjille asioista joista moderaattorit huomauttavat (OMV-alueen topicit/viestien laatu/aiheen väärä paikka foorumilla jne).
"I reject your reality and substitute my own!"
Adam Savage
Adam Savage