"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Laittakaa kuvia battle for macraggesta

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Spore miina

Laittakaa kuvia battle for macraggesta

Viesti Kirjoittaja Spore miina »

Pistäkääs kaikki joilla on Battle of macragge paketin roinat maalattu kuvia taideteoksistanne.

Tai jos ette kuvia laita, niin kertokaa miten olette äijät ja maaston maalaanneet/aiotte maalata.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Galleriassa, tai sen kummemmin tälläkään alueella ei tulisi pyytää/vaatia kuvia toisten maalaamista figuista, kts. Säännöt.

Mutta en viitsisi lukita, koska etenkin Aquilanraato kiehtoo minua itseäkin.

Space marineista ja Tyranideistä löydät itsekin kuvia vaikka googlen kuvahaulla, mutta passaako jos käännämme keskustelun suunnan Battle For Macraggen maastonkappaleisiin ?

Minua nimittäin kiinnostaisi kovasti, miten olette ajatelleet modellata Battle For Macraggen maastonkappaleet ? Itse nimittäin maalailin niitä sellaisinaan tuossa jokin aika sitten, mutta tulin siihen tulokseen, että ne voisivat näyttää hienommilta, jos niille tekisi kunnon alustat.

Eli Aquilalle alustat vai ei ? Itse päädyin alustoihin, voin ottaa kuvia tällä hetkellä työn alla olevista.

Oletteko keksineet järkevää käyttöä niille marinespruessa tuleville härpäkkeille (power field projectors tjsp) ?
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Haisutahna

Viesti Kirjoittaja Haisutahna »

jullevi kirjoitti: Oletteko keksineet järkevää käyttöä niille marinespruessa tuleville härpäkkeille (power field projectors tjsp) ?
Noi voi vaikka laittaa chaos mariinien tankkien pääle ku niil on muutenki kauheesti höskää katolla
Dark Eldarin saa kätevästi pois pelistä shurkiken cannonilla..
jullevi
Valvoja

Mainitaan nyt vielä, että kolmeen maalattuun Aquilanraatoon olen törmännyt, kaikkiin Dakkassa.

Snord:
http://www.dakkadakka.com/dakka/Default ... sts&t=1775

Migsula:
http://www.dakkadakka.com/dakka/Default ... sts&t=1781

Insaniak...?:
http://www.dakkadakka.com/dakka/Default ... osts&t=414

Kaikki ovat todella komeita. Nähtyäni tuon Snordin Aquilan päätin tehdä omallenikin alustat, tosin pidän kaikki palat omilla alustoillaan.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Jullevi noi kuvat ei toimi ollenkaan.
jullevi
Valvoja

Rokottaja kirjoitti:Jullevi noi kuvat ei toimi ollenkaan.
Eilen toimivat, mutta Dakka taitaa olla taas rikki. Ei kai tässä auta kuin odotella että saavat pelittämään.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”