Guess-range ja takapanssari
-
Itiöpesäke
- Henri Ketonen
Nyt taisit ymmärtää väärin, Sieni. Minua ei ole "häiritty" tai mitään. Minua on koulukiusattu sanan varsinaisessa tarkoituksessa: melkein koko loppuluokka (usein montakin muilta luokilta!) minua vastaan. Nimittelivät, hakkasivat, ja muutenkin pomottelivat ja kiusasivat.
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Jaaha no tervetuloa kerhoon. Itse olen nimittäin kokenut saman paitsi että luokilla 1-9Aacheron kirjoitti:Ja älkää sitten kiusatko minua. En sano mitään "tulen ja syön teijät", vaan ihan tosiasiaa: minua on koulukiusattu (todella, eikä mitään pientä hassuilua sitten...) luokilla 1-8, eli otan vittuilun hyvin henk.koht., oli sitten kyseessä mikä...
-
Zymeth Salkir Dkhan
Tervetuloa kerhoon, mua kiusattiin ensin astman takia ja sitte ihan muute vaan, armeijas viel epilepsian takii. Positiivistä: Astmaa ei enää oo. No mul oli koulussa kavereita jotka autto mua.Aacheron kirjoitti:Nyt taisit ymmärtää väärin, Sieni. Minua ei ole "häiritty" tai mitään. Minua on koulukiusattu sanan varsinaisessa tarkoituksessa: melkein koko loppuluokka (usein montakin muilta luokilta!) minua vastaan. Nimittelivät, hakkasivat, ja muutenkin pomottelivat ja kiusasivat.
Viimeksi muokannut Zymeth Salkir Dkhan, Ti 05.11.2002 19:03. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
We will march, until whole world is in his colours, his glory and his madness.
Mitäs ol-et/it läski, tyhmä, ruma, raukkis.Aacheron kirjoitti:Nyt taisit ymmärtää väärin, Sieni. Minua ei ole "häiritty" tai mitään. Minua on koulukiusattu sanan varsinaisessa tarkoituksessa: melkein koko loppuluokka (usein montakin muilta luokilta!) minua vastaan. Nimittelivät, hakkasivat, ja muutenkin pomottelivat ja kiusasivat.
Tosimies ei muille murheitaan vuodata, ja vetää turpiin jos ei muu auta.
Isoja kaasupilviä
Muuten hyvä idea, mutta niin tein. Ei näköjään auttanut. Taisin kyllä omistaa aika perhanan lyhyen pinnan...paavo3 kirjoitti:Tosimies ei muille murheitaan vuodata, ja vetää turpiin jos ei muu auta.
Yes, thankyouverymuchplease...Garoth kirjoitti:Mutta jospa palattaisiin siihen alkuperäiseen aiheeseen. Blastit ja takapanssari?
and her hallway
moves
like the ocean
moves
moves
like the ocean
moves
Voihan sen kanssa kieroilla oikeen hyvin. En ole kyllä sääntökirjaan koskenutjaan, mutta eikös Blastin saa sijoittaa _mihin haluaa_ kunhan siihen on LOS. eli jos ampuu suoralla niin laittaa vaan siihen vehkeen sivuun, kieltääkö joku virallinen sääntö ton. Itse en sitä tekisi mut ajattelin vaan kysäistä. Tai jos ammut ornancella _vieressä_ olevaa IG jalkaväkeä voit sijoittaa sen niin että se osuu Russiin(sivuun/perään) ja kun ordnancea ei saa siirtää...
toivottavasti olen väärässä.
toivottavasti olen väärässä.
9th Age duunari
Mun käsittääkseni ordnancea sitoo samat säännöt kuin tavallista ampumista. Eli kohteeksi pitää valita valid target. Eli et voi räiskiä ihan minne vaan. Esim. jos jossain seinän takana kykkii ukko, niin ei pitäisi olla mahdollista räimästä siihen seinän tällepuolelle ja toivoa, että seinä antaa periksi ja tappaa ukon. Eihän tankin ampuja edes tiedä, että siellä on joku.
yritin selvittää että jos ammut ryhmää saat sijoittaa sen blastin kenen tahansa ryhmässä olevan päälle, eikös se sitten vaikuttaisi et sen vois sijoittaa miten tahaansa tankin päälle? tosin tavallisia blasteja saa puolustaja siirtää, joten blastmaster ei hajoita tankkeja niin helposti.
noista guess range aseista olen samaa mieltä et ne osuu mihin osuu.
mikään sääntö ei taida estä vastustajaa arvaamasta pieleen ja osumasta HTH matsiin. muistakaa et puolustaja saa siirtää normaali blastia niin että alle jää sama määrä ukkoja, vaikka vastustajan ukkoja. Mortarilla ei siis kannata ampua HTH matsiin.
tälläisien tilanteiden takia on hyvä kantaa mukanaa "onnentuoja Choppaa" jolla voi korjata käsivarren käänteessä fair play rikkomukset.
noista guess range aseista olen samaa mieltä et ne osuu mihin osuu.
mikään sääntö ei taida estä vastustajaa arvaamasta pieleen ja osumasta HTH matsiin. muistakaa et puolustaja saa siirtää normaali blastia niin että alle jää sama määrä ukkoja, vaikka vastustajan ukkoja. Mortarilla ei siis kannata ampua HTH matsiin.
tälläisien tilanteiden takia on hyvä kantaa mukanaa "onnentuoja Choppaa" jolla voi korjata käsivarren käänteessä fair play rikkomukset.
9th Age duunari
Scatteroineita templateja ei saa siirtää.Nightwun kirjoitti:mikään sääntö ei taida estä vastustajaa arvaamasta pieleen ja osumasta HTH matsiin. muistakaa et puolustaja saa siirtää normaali blastia niin että alle jää sama määrä ukkoja, vaikka vastustajan ukkoja. Mortarilla ei siis kannata ampua HTH matsiin.
-
Mechanical Man
Joo, jos nyt lukisitte kunnolla sen tekstin sieltä sääntö kirjasta:
In case of BARRAGE... Demolisher ei ole barragea ampuva ase, ainoastaan guess range weaponit ampuvat barragea. Mihin pääsemmekään jos sinä tai joku muu ampuu demolisherillä ja se scatteraa tankin taakse niin, että se osuu takapanssariin, se osuu siihen panssarin mistä suunnasta se ammuttiin. <-PISTE. Jos taas ammut Whirlwindillä ja marker scatteraa niin, että se osuu tankin takapanssariin, se myös osu siihen takapanssariin, koska whirlwindin ase ON BARRAGE WEAPON, jolloin osuma katsotaan markerin keskipisteestä ei apuma suunnasta.
In case of BARRAGE... Demolisher ei ole barragea ampuva ase, ainoastaan guess range weaponit ampuvat barragea. Mihin pääsemmekään jos sinä tai joku muu ampuu demolisherillä ja se scatteraa tankin taakse niin, että se osuu takapanssariin, se osuu siihen panssarin mistä suunnasta se ammuttiin. <-PISTE. Jos taas ammut Whirlwindillä ja marker scatteraa niin, että se osuu tankin takapanssariin, se myös osu siihen takapanssariin, koska whirlwindin ase ON BARRAGE WEAPON, jolloin osuma katsotaan markerin keskipisteestä ei apuma suunnasta.
Koin hetkellisen kateuden tunteen..
Rulebookin kohdassa mikä? Joku FAQ kenties? Noin minä sitä kyllä pelaan, mutta en ole tuota ikinä säännöistä löytänyt.Mechanical Man kirjoitti:...ampuu demolisherillä ja se scatteraa tankin taakse niin, että se osuu takapanssariin, se osuu siihen panssarin mistä suunnasta se ammuttiin. <-PISTE.
Phil Kelly says "No!"
-
Mechanical Man