Ajattelin sotataidosta tilata kyseisen figun ja ajattelin konvertoida sille enkelin siivet, mutta miten / mistä aloitan?
Tässä kys. figusta kuva, josta meinaisin tehdä...
http://www.sotataito.com/images/rackham/BAEL03.jpg
Spasm warriorille enkelinsiivet??
Spasm warriorille enkelinsiivet??
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Saattaa olla epäedullista pitää kirvestä noin jos omistaa siivet.
Eikä toi figu kyl näytä yhtään lentokykyiseltä muutenkaan, mut ehken vaan osaa kuvitella.
Kannattaa varmaan sitten tilata myös joku siivekäs figu, jolta leikkaat ne siivet sitten pois, ja laitat tuohon kiinni. Aika vaikea sellasia on lähteä itse sculptaamaan.
Eikä toi figu kyl näytä yhtään lentokykyiseltä muutenkaan, mut ehken vaan osaa kuvitella.
Kannattaa varmaan sitten tilata myös joku siivekäs figu, jolta leikkaat ne siivet sitten pois, ja laitat tuohon kiinni. Aika vaikea sellasia on lähteä itse sculptaamaan.
Eihän se tietenkään ole tuossa vaiheessa lentoon lähdössä, halusin vain sellaista dramaattista lookkia niillä siivillä...Maelis kirjoitti:Saattaa olla epäedullista pitää kirvestä noin jos omistaa siivet.
Kuinka niin? minun mielestä näyttää hyvinkin...Eikä toi figu kyl näytä yhtään lentokykyiseltä muutenkaan, mut ehken vaan osaa kuvitella.
Tätä minäkin mietin, mutta rahatilanne ei anna oikeen myöten..Kannattaa varmaan sitten tilata myös joku siivekäs figu, jolta leikkaat ne siivet sitten pois, ja laitat tuohon kiinni. Aika vaikea sellasia on lähteä itse sculptaamaan.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Tuosta saisi paljon helpommin mun mielestä jonkinlaisen paholaisen inkarnaation, laittamalla vaikka muoviset dragonin siivet. Nehän pitää jokatapauksessa konffata tulemaan tuosta kaavusta läpi, eikö totta? Mutta jos enkelin tuosta haluat, suosittelen balthasar geltin pegasoksen siipiä, niitä on kovasti kehuttu viimeaikoina. Tottakai voit myös sculptata omat siivet, jos halvemmalla haluat päästä.
Ensinäkin haltiat ovat päättöminä parempia ja toiseksi ei siitä hamekansasta kumminkaan ota selvää, kuka on nainen ja kuka ei.
-Teräratas
-Teräratas
@Hukka: Jep, ne siivet pitää konffata tuosta kaavun läpi.
Tosiaan, miksen voisi itse skulptia.. onhan mulla tuossa tota milliputtia ja GS:a...
@Qazza: Tuotakin voisin harkita.. Mutta taidan päätyä tuohon Hukan ehdotukseen ^^
Kiitos vastauksista
Tosiaan, miksen voisi itse skulptia.. onhan mulla tuossa tota milliputtia ja GS:a...
@Qazza: Tuotakin voisin harkita.. Mutta taidan päätyä tuohon Hukan ehdotukseen ^^
Kiitos vastauksista