"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

undivided warruista nurglen warruiksi

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
kaaos-soturi

undivided warruista nurglen warruiksi

Viesti Kirjoittaja kaaos-soturi »

Eli kun on ostanut chaos warrior rykmentin, niin miten niitä lähtis konvertoimaan että ne näyttäis nurglen heeboilt.
olen tehnyt ennen niin että niiden vasemman käden tilalla on zombin käsi (aseena viikate tai mitä lie hand weaponeja) ja suuren kilven olen vaihtanut örkin puiseen kilpeen (ilman örkkien logoja) ja warrujen vyöltä roikkuu kalloja, mädäntyneitä käsiä ja suolia.

eli miten muuten niitä lähtis konffaa?
Rokottaja

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Ostat zompirykmentin ja korvaat niiden ukkojen päät zombien päillä. Teet niiden panssareista rikkinäisiä reikäisiä ja niistä rei'istä sitten tulemaan matoja tai suolia, jotka skulppaat green stuffista. Ei ole vaikeaa. Panssarin maalaat ruosteiseksi ja limaiseksi.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Yksi simppeli, mutta näyttävä tapa on katkaista kypärästä molemmat sarvet ja liimata yksi sarvi keskelle otsaa, esim näin. Rujompien kilpien lisäksi kannattaa harkita rujompia aseitakin, esim petomiehiltä lainattuja kuten tällä kaverilla (ja itseasiassa edelliselläkin). Jos bitsboksista löytyy vanhojen kaaoswarrujen osia, niillä on yksi pää, joka näyttää mainiolta uusilla warruillakin.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
kaaos-soturi

itse asiassa, en olekkaan ennen käyttänyt green stuffia (kun olen kerännyt ennen lissuja, ei ole ollut kokemusta green stuffista), myydäänkö sitä GW:eellä?
it is a momentary madness!!!
mae

Viesti Kirjoittaja mae »

kaaos-soturi kirjoitti:itse asiassa, en olekkaan ennen käyttänyt green stuffia (kun olen kerännyt ennen lissuja, ei ole ollut kokemusta green stuffista), myydäänkö sitä GW:eellä?
Kyllä.

-Mae
kaaos-soturi

paljonko green stuff maksaa, ja kuinka se "toimii"
it is a momentary madness!!!
MacKeke

Viesti Kirjoittaja MacKeke »

Eiköhä GS.än käytölle ole omat topiccinsa / artikkelit.
Impaleq

Viesti Kirjoittaja Impaleq »

Hinta taitaa olla 5.50e jos en ihan väärin muista.

Gs toimii suurimpiirtein näin: Otat sinistä ja keltasta mössöä saman verran. Ja sekotat ne toisiinsa hyvin, niin että seoksen väri on tasainen vihreä (sinisen ja keltasen suhteita voi muuttaa tarvittaess esim. enemmän keltasta -> pidempi työstö aika ja toisin päin) Sitten muovaat siitä mitä haluat muovata. Tiestysti kaikki ei ole mahdollista, isompien lonkeroiden pohjana kannattaa käyttää rautalankaa (tuskin teet warruillesi mitään mega lonkero). Kuivuneena gs on joustavaa mutta sitä ei voi työstää (porata reikiä, viilata yms.) Yhtä hyvin kuin esim. milliputtia.

Gs:ssää voi myös sekottaa milliputin kanssa jolloin sitä voi paremmin työstää kuivumisen jälkeen.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”