APUA! Liskoille hywiä speciaaleita
APUA! Liskoille hywiä speciaaleita
Elikkä tarttis Hyviä lizkojen sdeciaaleja. Mitä mieltä ootte näistä?
1.Cold one raiders
2.Kroxigors
3.chameleon skinks
4.terradon raiders
eli mtä näistä pitäs hankkia 2000 pisteen valmiiseen lizko armeijaan?
=0
1.Cold one raiders
2.Kroxigors
3.chameleon skinks
4.terradon raiders
eli mtä näistä pitäs hankkia 2000 pisteen valmiiseen lizko armeijaan?
=0
Kroxit ja Terradonit ovat noista käytetyimpiä, ja ihan syystäkin. Molempia kaksi kolmen päkkiä niin hyvä tulee. Kroxit silppuavat ritarit ja isot möröt suht helposti ja Terradonit ovat täydellisiä syömään sotakoneiden miehistöjä ja velhoja (jopa yksiköistä).
Cold Oneja vaivaa allergisuus ampumiselle, 3+ save ei loppujen lopuksi ole kovin hyvä 35pts 1W figulla. Chamot taas eivät osaa tehdä oikeastaan mitään, mihin tavisskinkit eivät pystyisi.
Cold Oneja vaivaa allergisuus ampumiselle, 3+ save ei loppujen lopuksi ole kovin hyvä 35pts 1W figulla. Chamot taas eivät osaa tehdä oikeastaan mitään, mihin tavisskinkit eivät pystyisi.
Ei mitään, jos minulta kysytään. 2000 pisteen peliin vois silti harkita terradoneita tai chameleon skinkkejä. Ne on nopeita ja kohtuu halpoja,,, =}
Never Play Poker with GMHalf-Breed kirjoitti:Täällä annetaan neuvoja 40k:hon, ei lassipalloon.
Nimimerkki vaihtui 5.1.-12; elfman -> Blue_Hill
- The Captain
- Valvoja
- DJ_Silverpig
Perusteluja... Kroxigorit ja terradonit toimivat "yhdessä" oikein hyvin, jos niitä osaa käyttää...elfman90 kirjoitti:Ei mitään, jos minulta kysytään. 2000 pisteen peliin vois silti harkita terradoneita tai chameleon skinkkejä. Ne on nopeita ja kohtuu halpoja,,, =}
Chameleon skinkkejä ei tietenkään pistetä sea guardien eteen ammuttavaksi (ellei kuulu suunnitelmiin uhrata niitä), niillä on suht hyvä dodge vedessä killuessaan (-3 osumiseen, -4 long rangella).Skinkki kirjoitti:chameleon skinkit muuten ok mut sea guardit ampuu siin alku shoottingis ne kaikki
Minä olen kerran kokeillut ja kämmännyt ne tk skeleton arruihin, kun en muistanut, että ne osuvat aina viisi plussalla! :S
Cold one riderit ovat kalliita cold bloodedin, cold onejen statsien ja fearin takia. Save on surkea näin kalliille yksikölle (ottakaa huomioon, että käytätte speareita, ettekä hand weaponeja).
En ole koskaan saanut näillä oikein mitään aikaan... Siis minä, en tiedä muista!
- Hopeapossu
Possu
Miten estät merihaltsuja ampumasta Chamoja ennen peliä tapahtuvalla ampumisellaan, joka ei välitä näkyvyydestä, kantamasta tai negatiivisista modifiereistä? Mitä merkitystä Cold Onejen käyttämällä aseella on saven kanssa? Eiväthän ne hyödy hand weapon + shield bonuksesta, koska ovat ratsain.DJ_Silverpig kirjoitti:Chameleon skinkkejä ei tietenkään pistetä sea guardien eteen ammuttavaksi (ellei kuulu suunnitelmiin uhrata niitä), niillä on suht hyvä dodge vedessä killuessaan (-3 osumiseen, -4 long rangella).Skinkki kirjoitti:chameleon skinkit muuten ok mut sea guardit ampuu siin alku shoottingis ne kaikki
Minä olen kerran kokeillut ja kämmännyt ne tk skeleton arruihin, kun en muistanut, että ne osuvat aina viisi plussalla! :S
Cold one riderit ovat kalliita cold bloodedin, cold onejen statsien ja fearin takia. Save on surkea näin kalliille yksikölle (ottakaa huomioon, että käytätte speareita, ettekä hand weaponeja).
En ole koskaan saanut näillä oikein mitään aikaan... Siis minä, en tiedä muista!
- Hopeapossu
Kroxit skinkki screenin takana ovat pahinta mitä minä tiedän. 
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!
7 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö
http://www.hedquarters.fi
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!!