"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten iso figu tämä on!

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Ville.Vehmasaho

Miten iso figu tämä on!

Viesti Kirjoittaja Ville.Vehmasaho »

eli miten iso figu tämä on warhammereihin verrattuna ?
http://www.sotataito.com/product_info.p ... 70109d855a

joo siinä se olikin
...
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Itse omistan kyseisen napin. Menee GWn nappien kanssa ihan hyvin yhteen. Liimaat figun vaan sopivan kokoiselle neliöpohjalle, sillä base on valettu figuun jo valmiiksi (se kivenmurikka millä typy seisoo).
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Ville.Vehmasaho

Viesti Kirjoittaja Ville.Vehmasaho »

onko ton sarjan tekijöillä noille figuille oma peli? (Netdriver tarkoitin kyllä että minkä kokoinen itse typy on vaikka chaos warruun verrattuna)
...
Blackguard

Viesti Kirjoittaja Blackguard »

Aika lähellä haltiaa pituudeltaan. Eli roimasti chaoswarrua pienempi.
"Jazz on imperialistien ideologinen ase vallankumouksellisten kansojen degeneroimiseksi." - Kim Il Sung
NetDiver

Viesti Kirjoittaja NetDiver »

Blackguard osin vastasikin tähän, mutta täydennetään...

Kyseinen nappi on Reaperin Dark Heaven-miniatyyrilinjaa, jonka figut on tarkoitettu ilmeisesti geneerisiksi fantasianapeiksi esim. roolipelelaamisen apuvälineiksi ja miniatyyripeleihin. Reaperillä on myös Warlord-miniatyyrilinja, johon Reaper on tehnyt omat sääntönsä. Se ei tosin estä nappien käyttöä muissa peleissä. Lisätietoa Warlordista ja M.Salavan katsaus peliin täällä Sotussa.

GWn kaaossoturien rinnalla tämä Reaperin nappi jää hieman pieneksi, mutta tuskin kukaan väittää vastaa jos sanot sen olevan aspiring champion ;). Empiren, Bretonian tai palkkasotureiden sankarittarena figu on mitä mainioin. Itse käytän nappia Sigmarin siskona Mordheimissä.
Comebackia pelaamisen eturintamaan...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”