"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Miten maalata Chaos Obliteratorin "iho" ?

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
PaskaLapio

Miten maalata Chaos Obliteratorin "iho" ?

Viesti Kirjoittaja PaskaLapio »

Itse ajattelin chaos black undercoat, sen jälkeen punaista inkkiä ( ennen en ole inkkiä käyttänyt, joten en tiedä onko järkevää). ja dwarf fleshiä, jonka päälle hipaus elf fleshiä. tietääkö kukaan/ osaako kukaan suositella parempaa vaihtoehtoa?

Chaos Codexsissa ei ainakaan mitään apuja ole annettu, siellä vain kerrotaan trooppien ja demonien maalaus ohjeet.
pokka

Viesti Kirjoittaja pokka »

Inkkejä EI laiteta suoraan pohjamaalauksen päälle, koska se ei sitä maalaa, koska on sen verran ohutta. Sitä käytetään jonkun jo maalatun pinnan päälle, jolloin inkki valuu figun uomiin ja luo valaistusefektin (kuten vaikkapa iho). Usein tähän maalataan vielä päälle highlightit. Eli tässä tapauksessa maalaisit ensin dwarf fleshin, sitten flesh wash tai joku muu ruskea wash, usein näitä kannattaa ohentaa, ettet saa liian paksua kerrosta. Sitten dwarf fleshillä kaikki muut paitsi uomat ja varjoisat kohdat, sitten elf flesh highlightit.
Itse en inkkiäs tämmöiseen käytä, paitsi metallien tapauksessa, ja usein inkkejä käytetään myös metalleissa ja/tai luomaan erilaisia efektejä.
Maalaa miten itse parhaaksi näet, niitä maalausohjeita voi myös soveltaa. Maalaat ne kudokset demonin väriseksi vaikka?
PaskaLapio

Viesti Kirjoittaja PaskaLapio »

Kiitän.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”