Hammer Club HC *lisää kuvia*
Hammer Club HC *lisää kuvia*
eli päivittelyä hieman.
Lisää kuvia on tullu tonne http://www.hclub.tk iin.
Lisää kuvia on tullu tonne http://www.hclub.tk iin.
Viimeksi muokannut azuuh, Ti 05.11.2002 22:31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
pari bugia sivuilla. Tota kun otat ropetuksen se aukaisee sen uuteen ikkunaan. Vai onko taroituksella. Mielestäni aika turha koska 2 ikkunalla ei tee mitään. Niin ja se ropetuksen Cyper punkkki on vähän liian tummalla sitä kun ei helpolla näy suosittelen sitä samaa vihreätät sillä fontilla. Muuten ihan jees sivut. Koettakaa laittaa viellä jotain tappeluraportteja ja kaikkea mielenkiintoista. Kuvia maastoista ja kaikenlaista. Niin sais vähän mielenkiintoa.
"Summon my army Lich"
joo, eilen oli yks peli (minä vs. azuuh). No lopputulosta en vielä kerro, mutta azuuh kai kirjottelee siitä battlereportin ihan justiinsa, että niitäkin tulee. Ei vaan olla keretty liiemminhirveesti pelailla.
Sais vielä kunnon kameran, nii tulis enemmän kuviakin
No joo.. kyllä tolla azuuhin kameralla tota tasoa saa, mutta se ei hirveesti tuo figujen yksityiskohtia/hyviä puolia esiin... nomuttajuu.
Lisää parannusehdotuksia/kehuja (
) otetaan vastaan ja sitten voin vain hymähdellä iloisesti ja azuuh tekee kaiken työn. heh.
No azuuh, mun puolesta kiitos, iha kelpo sivut oot meijän HC:lle väsänny
Sais vielä kunnon kameran, nii tulis enemmän kuviakin
No joo.. kyllä tolla azuuhin kameralla tota tasoa saa, mutta se ei hirveesti tuo figujen yksityiskohtia/hyviä puolia esiin... nomuttajuu.
Lisää parannusehdotuksia/kehuja (
No azuuh, mun puolesta kiitos, iha kelpo sivut oot meijän HC:lle väsänny
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
-
makebou
joo, tänne tullut jonkin verran lisää kuvia. Tää taitaakin jo lukea tuolla sotavasaralaisten galleriassa, mutta kun ei tiedä, että saako näitä edelleen tänne postaa, vai kuinka.. olis kuitenkin kiva kuulla kommenttia omista figuistaan.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"