Eli tällaista klassista luu/punainen väriyhdistelmää edustava yksilö. Tarkoitus olisi valmistaa näitä joku 500pts armeija alkuun ihan pelikäyttöön, eli ei ole mitään showcase hommia tällä kertaa. "Iho" on tehty mustan primerin päälle drybrushaamalla ensin pelkkää scab rediä, sitten pari kierrosta lisää aina bleached bonea punaiseen lisäten. Lopuksi suht´laimea washi punaista ja mustaa inkkiä n. 70/30 suhteessa. Luuosat bleached bonella ja scorched brownilla blendaamalla (tulee mukavan punertava sävy, vaikka kuulostaa hankalalta) ja lopuksi kynnet mustalla ja pari nopeata highlighttia shadow greyllä ja valkoisella. Lakka tuosta vielä puuttuu, se on mun mielestä pelifiguissa kuitenkin pakollinen ja sopii jopa kiiltävänä hyvin ´nideihin.. Tämä kuvien yksilö on hieman kokkareinen, koska testasin siihen n. viittä väriyhdistelmää ennen tähän päätymistä, joten maalia on tosiaan aika paksusti. Kommentoikaa vapaasti!
Selän vaaleat osat näyttävät erittäin hyviltä. Punaiset ja mustat eivät herätä yhtä voimakasta Wau-efektiä, mutta kokonaisuutena hieno figu, mikä ei pelikentillä häpeä yhtään. Loppuja figuja ja varsinkin isoja mörköjä odotellessa.
"I reject your reality and substitute my own!" Adam Savage
Varsin tyylikäs. Ei tosta nyt maalin paksuuskaan niin erikoisesti erotu. Värejä on haettu, ja lopputuloksessa se näkyy. Hieno, niinkuin muutamat aikaisemmat figusikin.
Joo, punainen ei ole mun mielestäkään yhtä hieno, mutta erittäin nopea maalata. Iso plussa pelifiguissa.. Tämä on muuten mun eka valmiiksi asti maalaama 40k figu ikinä. WOOT!
luut ovat hienoja mutta puna-musta on aika tavanomainen väri teema eikä synnytä minkäänlaista leanloksausta, kaiken kaikkiaan todellla hyvä peli nappi..
laitahan sitten tulemaan kun isommat möröt alkaa valmistautua..
Hieno on! Jos viitsit, niin laita näistä samoistakin yksiköistä kuvia, olisi kiinnostava nähdä kuinka hyviä tulee kun väriteemakin on saatu. Tyranidit on muutenkin nättejä noiden vauhdikkaiden asentojen ja hienon muotonsa takia. Jään innolla odottamaan uusia töitä.
Oho, kiitos vaan kehuista kaikille, alkaa kusi nousemaan hattuun kun ihan "chapter masterikin" ylistää nappeja, bwahhahaa! Saattaa noi beissit muuttua vielä lumiversioiksi. Mites se nyt menikään, valkoista liimaa, ruokasoodaa ja pikkupikku tippa sinistä inkkiä = lumi? Pitää testailla..
eihän tässä voi kuin ns. monttu auki ihastella. En tiedä niinkään noista tekniikoista, mutta tästä tykkäsin. Tuollaiset figut saattaisivat viedä keskittymiskyvyn pelissä. ;P
Todella nätti on. Minusta tuo basekin on hieno. Jos kerran pelikäyttöön on.
Headquarters -turnauksia jo vuodesta 2005.
8 järjestetyn turnauksen kokemuksella.
HQ - Laatupelit Avoin Yhtiö http://www.headquarters.fi uudistunut sivusto!
EI POSTIKULUJA! KAIKKI MINIATYYRIT -20%!!
Henkilökohtaisesti en ymmärrä mikä tässä figussa on niin erinomaisen hienoa (ja ei, minulla ei ole mitään sen maalaajaa vastaan). Pitäisin kuitenkin kahden layerin carapacea ja inkattua ihoa perus pelistandardina. Minusta tuo inkattu pinta nyt vaan näyttää hieman suttuiselta. Tulisiko ihan layerointina siistimpi lopputulos? Itse olen mieltynyt nidien carapacessa ns. raidoituksiin, eli ei tasaisia layereita vaan raitoja kohtisuorassa blendauksen rajojen suuntaan. Esimerkki 1 Esimerkki 2
Skarsnak: Tottahan tuo esimerkki 1. näyttää paljon paremmalta, mutta jos luit ensimmäisen viestin jossa kerrottiin muutamia seikkoja. Kuten, että nappi oli puhtaasti pelikäyttöön, oli vain värikokeilu kappaleena ja muuta olennaista. Pelifiguja jotka näyttävät upeilta, mutta niitä silti uskaltaa koskettaa . Ovatkos nuo esimerkit maalaamiasi?
Pahoittelen, sorruin itse vihaamaani toimintaan (luetaan vaan pikakelauksella läpi figun esittely, ja jauhetaan paskaa tietämättä asioista mitään). Tosin kai sitä ihminen saa erimieltä olla asioista? Sotussa tuntuu välillä vaan että asioiden mittasuhteet katoavan jonnekin omaan mahdottomuuteensa.