"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Beleriandin häviö ja Fingolfinin tuho

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

aivan loistavia kuvia kyllä pakko myöntää, osa oli vain hiukan epäselvää, mutta ihan mahtavia kuvia kyllä.
Henri Ketonen

Viesti Kirjoittaja Henri Ketonen »

Ensimmäisen Morgothin fiiliksestä pidän eniten, hienosti visualisoitu Angbandin (vai mikäs se paikka oli?) fiilis, hämärä ja salakähmäinen.

Seuraavan Morgothin kasvot ovat noista parhaat, epäinhimillinen ja julma kun Morgoth kerran sattuu olemaan.

Viimeinen on kaikinpuolin taidokkain, mutta itse en oikein musteesta diggaile. Tietenkin minä olen muutenkin niitä, jotka haluavat kaiken ruosteisena ja suttuisena...
zqmfgb
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Ei saakeli, tuo viimeinen oli kyllä aivan ihq...

Eipä tässä oikein muuta voi sanoa.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Putte

Viesti Kirjoittaja Putte »

Kiitoksia taasen!

Luulisin, että Silmarillionin kannessa on Morgoth. Pidän siitä itse kovasti, vaikka aina kummastelen miksi sen pään päällä liitää kotkia.

Täytyy urakalla harjoitella Morgothin naaman piirtämistä. Meinaa koko ajan, kun piirrän tulla se mitäs tänään tekis -ilme. :D

Artemorra, siis kumpaa kuvaa meinaat? On vanhempi versio ja uudempi versio, ei osia. Laitoin tuon vanhemman tavallaan vertailun vuoksi.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”