"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Kuinka maalata mustaa

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
Balrog

Kuinka maalata mustaa

Viesti Kirjoittaja Balrog »

Jooh.. Eli ongelmana olisi mustan maalaaminen isolle aluelle, tässä tapauksessa tankki.
Olisin maalaamassa Leman Russia Daemonhuntereilleni ja päätin jatkaa tätä väri teemaani: musta, red gore/ punainen, valkoinen ja vaaleansininen.

Itse tankkiin en kyllä vaaleansinistä laita, mutta tankin päävärinä toimisi musta.
Joten kuinka saisin tankista näyttävän näköisen mustana ?
Esim. high lightiti harmaalla yms. juttuja mutta silti siihen pitäisi saada jotakin eloa :)

Tietysi telaston viereen tulee (ehkä) se valko-punainen raita jossa on ne muutamat DH tunnukset.

Myös muita vinkkejä saa antaa ;)
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja shadowdancer »

Korjatkaa jos olen väärässä, mutta eikös tuo kyseinen toimenpide onnistu parhaiten mustalla sprayllä?
Liian kauan yritit pitää kiinni,
tiukempi ote saa minut vajoamaan
kauaksi pois.
Niihin varjoihin kaukaisiin
kaikkoavat kasvoni kalpeat .
Balrog

Ihan oikeastikko tuota meinasit :O olet nero ja minä ylpeä sinusta....

sellainen musta tankki pöydällä ilman mitään muuta voisi olla aika kalpea ilmestys... you know..
Tottakai pohjamaalaan sen ensin mustalla spraylla...
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Warcrafter »

Miten olis jos jättäisit sen pohjamaalin päälle ja antasit sille vähä harmaata highlighttia....
"Cast off your fear!...Look forward!...Go forward!"
"If you retreat you will age..If you hesitate you will die"
"Shout it! My name is..."
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Junou, siihen voisi sopia kaikenlaisia freehandeja ja chapter-merkkejä yms. muuta kivaa. Lisäksi weatherointi hyvin onnistuessaan, sekä erilaiset taistelunjäljet eivät ole toivoton ajatus. Voithan vaikka lakata sen kiiltolakalla ja tehdä kunnon amisbiilin :D. Lisäksi kun sanoit käyttäväsi Red gorea, niin toivotonta ei olisi laittaa siihen musta/red gore maastokuviotakaan, kun kerran sen värit halusit. Kokeiluja ja sitten vaan se, mikä eniten silmää miellyttää.
figunarkki

Viesti Kirjoittaja figunarkki »

Balrog kirjoitti:Ihan oikeastikko tuota meinasit :O olet nero ja minä ylpeä sinusta....

sellainen musta tankki pöydällä ilman mitään muuta voisi olla aika kalpea ilmestys... you know..
Tottakai pohjamaalaan sen ensin mustalla spraylla...
No sehän on ilmiselvä NCC tekniikalla maalattu. On muutan yleisin maalaustapa, jopa kuivaharjausta yleisempi (NCC=non colored color ;) )

Mutta itse olen mustat kohdat dry burshannu tummalla harmaalla, ja lisänny highlightit codex graylla.
Balrog

Juu... Ihan mielenkiintoinen idea tuo "Mutta itse olen mustat kohdat dry burshannu tummalla harmaalla, ja lisänny highlightit codex graylla."

Pitänee kokeilla. jos ei onnistu niin pestään koko tankki :>
päivä kerrallaan...

Viesti Kirjoittaja Krieger »

Sellainen voisi toimia että maalaa high lightit harmaalla jossa on aivan hituc sinistä sekoitettuna, ja vain mustan pohjamaalin päälle. Tosin olen itse koittanut vain jalkasin matkustaviin mutta suht. hyviltä näyttävät. En sitten tiedä miten toimii isommissa pinnoissa.
Aye, mi' lad
jago

Viesti Kirjoittaja jago »

Tässä on linkki josta löytyy totoriaali mustan maalaamiseen:

http://www.brushthralls.com/Black/index.php

Toi on aika hyvä artikkeli kannattaa kattoo..
"Brush-licking makes you a better painter"
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

tumman sininen highlaight
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”