Ei löyry. Siis löydy. Varmaan bannitty (yllätys, yllätys!).pamp-pu kirjoitti:Sellainen ärsyttävä peelo, tyyliin "kymmenen uutta topikkia kahdessa minuutissa". Pistä hakuun kirjoittajaksi w-o-t-w, niin pitäisi löytyä (tai sitten ei).Cutter kirjoitti:Niin ketä?
Tarinakilpailu 2005, keskustelu
Joo, huutakaahan Aacheron tänne, niin jatketaan jotain vuosisatojen takaista taistelua hyvän ja pahan suhteesta Keisariin ja Kaaokseen!:D
Ja vaihteeksi ihan asiaa: Tarinat on ollu tähän mennessä ihan loistavia, ihan kauhistuttaa! Kyllä on Kynä-ääliöt olleet ahkeria!
Ja älä nyt hyvää ketjua lukota!
Ja vaihteeksi ihan asiaa: Tarinat on ollu tähän mennessä ihan loistavia, ihan kauhistuttaa! Kyllä on Kynä-ääliöt olleet ahkeria!
Ja älä nyt hyvää ketjua lukota!
Kynä-ääliö
Mitä kettua? Pitäisi Runen lisäksi teillekinpäin tulla? Miten hitossa minä ehdin reissaamaan pitkin Suomea koko ajan?Kappalainen kirjoitti:Pamp-pu, itseasiassa voisit tulla heiluttelemaan Suikodeneja ovelleni. Alkoi mielenkiinto herätä, pleikkarikin kun jostain syystä on tullut ostettua...
No jaa, ehkä joskus
Lapset lapset, nyt saatte alkaa oikeasti luvan rauhoittua. Tämä menee jo mauttomaksi, siis oikeasti mauttomaksi. Aikuisten oikeasti mauttomaksi. Viidessä minuutissa sivu crappia ei kuulu edes tänne. Sori että vingun näin, mutta kohta alkaa pelottaa että oikeasti tapahtuu jotain.
Ehkä rauhoitetaan edes vähän...? 
Älkää syökö minua.
edit\\ Pamp-pu, kohta minä syön sinut.
Älkää syökö minua.
edit\\ Pamp-pu, kohta minä syön sinut.
Viimeksi muokannut Rune, Ti 08.02.2005 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Niin on Jopet-Showkin.
Edit: Oho! Kirjoitin pika-viestin ja sen aikana ilmestyi ties kuinka monta viestiä! Alkaa mennä liian pitkälle varmaan.
Edit: Oho! Kirjoitin pika-viestin ja sen aikana ilmestyi ties kuinka monta viestiä! Alkaa mennä liian pitkälle varmaan.
Viimeksi muokannut Cutter, Ti 08.02.2005 20:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
blaa blaa aargh
TAU, for the greater good!Thelacan kirjoitti:Siis Keisarihan oli paha, ajattele nyt, halusi orjuuttaa koko galaksin rautakouransa alle. Myöskin Horus oli paha, eli kuka oli hyvä?
Rune: Ääh, oliko ihan pakko tulla palauttamaan meidät maan pinnalle? Eikä tämä ole edes kauheata Crappia? Eihän....
Viimeksi muokannut Andros, Ti 08.02.2005 20:31. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Vile kirjoitti:ANDROS KALAMIESTEN AATELIA, KAIKKIEN TAUKENRAALIEN ISÄ, KESKI-MAAN SANKARI