"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

mun gotmog

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
virus

mun gotmog

Viesti Kirjoittaja virus »

http://irc-galleria.net/archive.php?nick=jpp siellä jotai. en ole varma toimiiko linkki. klikatkaa kuvaa niin siitä tulee isompi niin ja pistäkää palautetta tulee
Gane

Viesti Kirjoittaja Gane »

Pidin tuosta aika paljon. Base oli kaikessa yksinkertaisuudessaan hieno ja susi myöskin onnistunut. Örkin naama oli hieno, mutta muu iho oli paikoittain hieman sotkuista. Miekassa maalit näyttivät hieman paksuilta ja panssariin voisi koittaa jotain pientä ruoste-efektiä. Hyvä se on noinkin.

Ovela veto laittaa galleriaan. :P
virus

ei miekassa maalin pitäisi olla paksua.
meKa

Viesti Kirjoittaja meKa »

Maalit näyttävät kuvissa helposti paksuilta jos (esim.) miekka on oikeastikin rosoinen/möykkyinen. (niinkuin örkeillä ymmärrykseni mukaan kuuluisi olla)
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

hmm ei keskimaassa örkkien aseide pitäisi olla rösöisiä tai möykkyisiä, tai no se on ihan kunkin oma mielipide..... mutta epävirallisten lähteiden mukaan örkit olivat melkein parhaimpia aseiden takojia keski-maassa ja niiden aseet olivat tehokkaita ja hyvin tehtyjä mutta painavia koska eivät osanneet haltioiden tyyliin tehdä kevyistä aseita...... ja itse en miellä niitä mitenkään möykkyisiksi.... ja gothmogisi on hieno, tai wargista pidin erityisesti ja naama on juuri hieno ja sopiva gothmogille
virus

KaraloS kirjoitti:Maalit näyttävät kuvissa helposti paksuilta jos (esim.) miekka on oikeastikin rosoinen/möykkyinen. (niinkuin örkeillä ymmärrykseni mukaan kuuluisi olla)
juuri tuon huomasin siinä miekassa että se on rösöinen
virus

kuvia lisätty.
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

bottiins kirjoitti:hmm ei keskimaassa örkkien aseide pitäisi olla rösöisiä tai möykkyisiä, tai no se on ihan kunkin oma mielipide..... mutta epävirallisten lähteiden mukaan örkit olivat melkein parhaimpia aseiden takojia keski-maassa ja niiden aseet olivat tehokkaita ja hyvin tehtyjä mutta painavia koska eivät osanneet haltioiden tyyliin tehdä kevyistä aseita...... ja itse en miellä niitä mitenkään möykkyisiksi.... ja gothmogisi on hieno, tai wargista pidin erityisesti ja naama on juuri hieno ja sopiva gothmogille
Mitäs nämä epäviralliset lähteet oikein ovat?
Zarec

Viesti Kirjoittaja Zarec »

ne ovat keskimaan rooli peli kirjoja, esim aseet ja valtiaa (osat1-3) sun muita tollaisia, kirjat perustuvat tolkienin muistiinpanoihin aika heikosti mutta osa on totta osa on keksittyä ja kun kirjoja lukee ne tuntuvat hyvin toden peräisiltä ja itse uskon kirjojen sanoihin... niin ja noita kirjoja on tietääkseni melkein sata... itse omistan niistä muutamia kymmeniä.... ja jos ei muuten niihin usko on ne mielekästä luettavaa
Karu

Viesti Kirjoittaja Karu »

Aa, siis ne KERP-pelin oheismateriaalit? Olettaisin kuitenkin, että örkkien aseistus ei ainakaan ole verrattavissa haltiaseppien tuotoksiin, kenties örkkiase saattaa olla tehokas, mutta se ei tarkoita, että se olisi valmistettu kiiltävästä mithrilistä. Minusta örkkiaseiden kuuluu näyttää ruosteisilta ja epätasaisilta.
virus

no niin... eiköhän toi takomis asia ole loppuun käsitelty. palataan aiheeseen, kommentia tulee muistakin kuvista.
virus

kuvia lisätty. theoden ja rider of rohan
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”