40k: inkvisiittori
40k: inkvisiittori
joo tuossa jo jonkun aikaa työn alla ollut inkvisiittori figun sain sitten vihdoin siihen kuntoon että sen uskaltaa edes näytää. tähän figuun on menny eniten aikaa konvertoida ja maalata. mutta kuten kuvista näkyy ei mikään mailman paras. maalaus työ on näköjään viime silausta vailla valmis ja tyhjään käteen olisi tarkoitus tulla demonivasara. mutta sitten itse kuvat
kuvat
noviisi on tehty muutamassa tunissa mariinista. ig soltun päästä (vähän green stufii ) ja viitta vihreest aineest sitten parin tunnin ahkeraa maalaus työtä ja viola (voilaa vai miten se sit sanotaankaan )
noniin eiköhän sitten päästetä teidät piikittelemään
kuvat
noviisi on tehty muutamassa tunissa mariinista. ig soltun päästä (vähän green stufii ) ja viitta vihreest aineest sitten parin tunnin ahkeraa maalaus työtä ja viola (voilaa vai miten se sit sanotaankaan )
noniin eiköhän sitten päästetä teidät piikittelemään
Viimeksi muokannut elfmaster, Ti 15.02.2005 22:20. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Stenvall
En saanut mitään selvää tuosta inkvisiittorista
parempia kuvia kehiin.
acolyten kuva olisi voinut olla mun mielestä taa sisompi, mutta sai siitä kuitenkin sen verran selvää, että maalit olivat (tai näyttivät) liian paksuilta.
Highlightit voisi tehdä terää...
Pelitasoksi mainiot
acolyten kuva olisi voinut olla mun mielestä taa sisompi, mutta sai siitä kuitenkin sen verran selvää, että maalit olivat (tai näyttivät) liian paksuilta.
Highlightit voisi tehdä terää...
Pelitasoksi mainiot
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2