"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Greenstuff ei kuivu

Miniatyyrien maalaukseen, konvertoimiseen sekä maastontekoon liittyvät kinkkiset kysymykset ja ongelmat.
tönkkö

Greenstuff ei kuivu

Viesti Kirjoittaja tönkkö »

Eli green stuff ei kuivu mitenkää ku mä olin konffannu mun hive tyranttia maanantaina ja eikä oo kuivunu viel. Miten mä pystyisin korjaamaan asian tai mikä siin o edes vikana.
Nostra
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nostra »

Kenties olet sekoittanut ne osat huonosti, eli massa ei ole tasaista. On myös mahdollista, että toista osaa on liian vähän, jolloin mikälie kemiallinen reaktio ei pääse käynnistymään ja näinollen se massa ei kovetu. Jos vikana on huono sekoitus, niin korjaaminen on mahdotonta; Vanha pitää irrottaa ja tehdä tilalle uusi osa, kokonaan uudesta GS-palasta, jossa sekoitus on parempi/huolellisempi ja molempia osia on mielellään yhtä paljon.
tönkkö

Viesti Kirjoittaja tönkkö »

Harmi gs loppu siihen ja rahaa ei oo tulossa pitkääääääääään aikaan mut kyl se iha tasapainoselta näyttää.
häh?! :D
Rectunator

Viesti Kirjoittaja Rectunator »

Onko se tummahkon vihreää vai vaaleaa?
"For the love of god and all that is holy, MY ANUS IS BLEEDING!!!"

Kynä-ääliö
Nostra
Viesti:

Luulen silti, että sekoitus on mennyt pieleen. Kyllä 6,50€ jostain aina saa otettua, jättää vaikka tajunnan laajentamisen tahi parin viikon karkit väliin ja kerjää vanhemmilta "sponssia taideharrastukseen". Ainahan voi myös koittaa pummia tavaraa kaverilta, mutta asia erikseen. Niin, eli sekotuksessa on pakko olla jotain "hämminkiä havaittavissa", sillä en ole ainakaan kuullut, että GS: olisi jotenkin "vanhentunut" ja siksi mennyt pilalle.
Illidan
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Illidan »

Pah, tähän ketjuun nyt vielä yksi GS kysymys. Kaikki sanovat, että greestuffia kannattaisi laittaa paruskonffaukseen 50:50 mix, mutta kun niissä pötkylöissähän on luonnostaan enemnmän sitä kirotua keltaista mönjää...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Nostra
Viesti:

Illidan kirjoitti:Pah, tähän ketjuun nyt vielä yksi GS kysymys. Kaikki sanovat, että greestuffia kannattaisi laittaa paruskonffaukseen 50:50 mix, mutta kun niissä pötkylöissähän on luonnostaan enemnmän sitä kirotua keltaista mönjää...
Niin, siis mitä yritit kysyä?

Sanotaan, että 50/50 sekoituksella pääsee jo pitkälle, mutta en yleistäisi aivan noin rankasti. Läheskään kaikki eivät sano, että miksaa 50/50, itse ainakin suosin vaihtelevia sekoituksia. Sinisen osuudella saa säädeltyä lopputuloksen rakennetta ja ominaisuuksia, ja tottakai, sculptausominaisuuksia, kuten tarttuvuutta sekä kimmoisuutta, että pehmeyttä. Itse käytän enimmäkseen jotain 5:4 seosta, jolloin tavara on hieman jähmeämpää. Toi 50/50 nyt vaan on sellanen yleispätevä ohje, jolla hieman hölmömpikin ihminen tajuaa sekoittaa massoja yhtä paljon.
yrska
Peliporukkavalvoja

Viesti Kirjoittaja yrska »

Tähän alkiperäiseen omgelmaan voisi periaatteessa auttaa möys ohuen pikaliima kerroksen vetäminen tuon stuffin päälle...

Yrska
Taitojaan ei saa hukata => Silloin kun inspiraatio iskee, niin muu maailma saa odottaa.
fitzy

Viesti Kirjoittaja fitzy »

Illidan kirjoitti:Pah, tähän ketjuun nyt vielä yksi GS kysymys. Kaikki sanovat, että greestuffia kannattaisi laittaa paruskonffaukseen 50:50 mix, mutta kun niissä pötkylöissähän on luonnostaan enemnmän sitä kirotua keltaista mönjää...
niin mutta mulla on ainakin tapana tehdä kaikki detailitsella sellasella pehmeemmällä mössöllö mikä on noin 40/60 sitä keltasta
Zob

Viesti Kirjoittaja Zob »

Jos asut lähellä GW tai muuta figukauppaa jossa voit tavata muita ihmisiä ja henkilökuntaa voit kysyä heiltä enemmän neuvoa kun voit näyttää itse nappia. Jos itse GS:ssä on jotain vikaa voit saada rahasi takaisin.
Illidan
Viesti:

Niin, omaan kysymykseeni vielä, että miten sen 50:50 miksin voi saada, jos sitä sinistä on vähemmän kuin keltaista...?
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Illidan kirjoitti:Niin, omaan kysymykseeni vielä, että miten sen 50:50 miksin voi saada, jos sitä sinistä on vähemmän kuin keltaista...?
Syöt vaikka sen ylimääräsen sinisen. Tulee pakkeli/lasikuitu purkeissakin ylimäärästä kovetetta.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Illidan
Viesti:

IC, taisit ymmärtää väärin. Sitä kovetettahan on juuri vähemmän kuin keltaista... lue viestit tarkemmin.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
I.C. Wiener
Viesti:

Viesti Kirjoittaja I.C. Wiener »

Illidan kirjoitti:IC, taisit ymmärtää väärin. Sitä kovetettahan on juuri vähemmän kuin keltaista... lue viestit tarkemmin.
Sitten syöt keltaisen.
The wheels of his mustang exploding on the highway like a slug from a .45
True death: 400 horsepower of maximum performance piercing the night
Illidan
Viesti:

Ei, enpä taida... Et silti vastannut kysymykseeni, että miksi sitä on niin suhteettoman paljon sitä keltaista ainetta, jota kuitenkaan en aio syödä...
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
JuhoL

Viesti Kirjoittaja JuhoL »

näet väärin, se keltainen on litistyneempi kuin sininen (lue. kova ja pehmeä) joten se keltainen on kai ohuempi
Sumppi Ry
Salon Kortti-, Lauta- ja Miniatyyripelaajat
http://sumpinmukana.blogspot.fi/
https://www.the-ninth-age.com/
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Maalaus, konverttaus ja maiseman teko”