Single model
Single model
Horror rykmentistä on jäljellä 1 modeli joka tuhoutuu lähitaistelussa, aihuttaako tämä horrori paniikkia 6" päässä oleville omille uniteille vai lasketaanko se single modeliksi?
Boiink!
- Amazing Slug
Kaikki yksittäiset figut ovat single modeleita.
Myös hirviöratsu ja sen ratsastaja ovat yksi single model, ettäs tiedät.
EDIT: Kuka puhui cavalrysta, Illidan? Aivan, ei kukaan. Ja jos kysymyksen esittäjä osaisi etsiä itse tuon kohdan sääntökirjasta, tuskinpa hän kysyisi mitään foorumilla.
EDIT: Kuka puhui cavalrysta, Illidan? Aivan, ei kukaan. Ja jos kysymyksen esittäjä osaisi etsiä itse tuon kohdan sääntökirjasta, tuskinpa hän kysyisi mitään foorumilla.
Viimeksi muokannut Amazing Slug, La 19.02.2005 16:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tottakai ovat, amazing slug. Cavalry-osassahan mainitaan selvästi se, että "mount and rider are treated as a single model" tai jotakin tuonne päin...
Edit: Ja voihan nyt...
Edit: Ja voihan nyt...
Viimeksi muokannut Illidan, La 19.02.2005 20:06. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Seurataksesi polkua;
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
katso mestariin,
seuraa mestaria,
kulje mestarin rinnalla,
näe mestarin läpi,
ole mestari.
Eli kyseinen yksittäinen horrori ei aiheuta tuhoutuessaan paniikkia omille uniteille?Amazing Slug kirjoitti:Kaikki yksittäiset figut ovat single modeleita.
Boiink!
EiUnpala kirjoitti:Eli kyseinen yksittäinen horrori ei aiheuta tuhoutuessaan paniikkia omille uniteille?Amazing Slug kirjoitti:Kaikki yksittäiset figut ovat single modeleita.
Life is only a game...