Teurastajan teloittajat

Isot pojat esittelevät pieniä miehiään.
Rokottaja

Teurastajan teloittajat

Viesti Kirjoittaja Rokottaja »

Huono kuva, mutta antaa mennä!

http://www.pbase.com/image/7020014
Matti N
Ylläpitäjä

Viesti Kirjoittaja Matti N »

Ei mun mielestä nyt aivan huonoja. Täysin pelikelposen näkösiä... Kuva kyllä ON huono..
azuuh
Viesti:

Viesti Kirjoittaja azuuh »

on noi kyl aika nättei. Kyllä kehtaa pitää pelissä ilman muuta!
'Ere we go, 'ere we go, 'ere we go,
TranssiApina

Viesti Kirjoittaja TranssiApina »

Ehehe.
Viimeksi muokannut TranssiApina, Su 08.10.2006 17:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"If it bleeds, we can kill it."
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

Kullat hyötyisivät ehkä jostain ruskeansävyisistä washeista tai inkeistä. Ja miekkojen metalli kaipaisi myös sävytystä, tai sitten veriroiskeita pikkasen enemmän, yhdellä tyypillä olikin jo. Ja joteinkin ilosenvihreä base ei musta sovi niin dark elffeille... :-)

No mut oot sentään ison rykmentillisen jaksanut noita maalata... :-D
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
IO

Viesti Kirjoittaja IO »

Joo siis DARK elffejähän nuo ovat, mutta että heillä olisi NOIN tumma pigmentti ihossaan kummastuttaa minua... Ihan jees sanoin.
Hyvä näyttää aina paremmalta kun siinä on jotain huonoa vieressä...
Ithirion

Viesti Kirjoittaja Ithirion »

Hienoja executionereja. Mutta mikä tuo kirkkaanvihreä kohta tuolla ihan vasen-alareunassa siinä basessa on? Näyttää siltä kuin se olisi juuri maalattu vihreäksi.. :wink:
Palava Nuoli
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Palava Nuoli »

Tosi Uljaan näkösiä... itse en saisi tuommoista aikaan mitenkään :oops: kun oon vast alottelija :cry:... voisit pistää tohon jalustaan vaik verta ja ENEMMÖN tuota hiekkaa, se vois korostaa tota rykmenttiä (ehkä)
s2pid
Peliporukkavalvoja
Viesti:

Viesti Kirjoittaja s2pid »

verta miekkoihin perkules ja banneriin ehkä jotain highlightiä, niin alkaa olemaan jo todella hyvä.
"meillä ei ole mitään niin suurta sosiaalista ongelmaa, ettei sitä ratkaistaisi parilla tuhannella sotilaalla"
Ketku

Viesti Kirjoittaja Ketku »

LordHamish kirjoitti:Joo siis DARK elffejähän nuo ovat, mutta että heillä olisi NOIN tumma pigmentti ihossaan kummastuttaa minua... Ihan jees sanoin.
Mun Dark Elffeille tulee ihan tumma iho sellanen erittäin tumman ruskea.
"Ah sitä suloista tuskaa ja kipua viiltävää"
Rokottaja

Ithirion kirjoitti:Hienoja executionereja. Mutta mikä tuo kirkkaanvihreä kohta tuolla ihan vasen-alareunassa siinä basessa on? Näyttää siltä kuin se olisi juuri maalattu vihreäksi.. :wink:
Joo, se on yksi vanha base, mihin olen ensin laittanut hiekkaa ja maalannut sitten vihreäksi.

Juu, voinhan verta laittaakin miekkoihin. Kunhan ensin saan maalattua cold one knaittini uudelleen. Onko muuuten ehdotuksia niiden maalaamiseen. Ei sellaista normaalia metallihaarniskaa, jossa on paikoin kultaa.
The Rain

Viesti Kirjoittaja The Rain »

Kato kato noi on samanlaisia kuten mun maalaamat executionerit 8O mutta mun pitää maalaa niille tummennusta armoireihin ja highlightaa noi hameet toi vinkki sopii myös sinulle :) .
Rokottaja

Röh!
Ei exejä voi oikein maalata muulla tavalla hienosti, kuin ne dunkel elfojen armybookissa seisovat.
Ninnu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Ninnu »

teurastaja kirjoitti:Juu, voinhan verta laittaakin miekkoihin. Kunhan ensin saan maalattua cold one knaittini uudelleen. Onko muuuten ehdotuksia niiden maalaamiseen. Ei sellaista normaalia metallihaarniskaa, jossa on paikoin kultaa.
No pronssinen jos metallivärejä haluat käyttää. Tai sitten värillinen haarniska, jos sini-vihreitä liskoja tulen sävyiset haarniskat tekis kontrastii. Esim. jos vihreät liskot niin tummanpunaiset haarniskat...
Jag känner en bot
Hon heter Anna. Anna heter hon,
och hon kan banna banna dig så hårt
Hon röjer upp i våran kanal.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Galleria”