Turnauspelaajille uutta sääntötietoutta.
- TrollChieftain
- Viesti:
Yhdyn Garothiin.500/500 piste systeemi on ärsyttävä,koska on vaikea muodostaa esim.mieliheroistansa koostuvaa armeijaa.510/490 systeemi on siinä mielessä rennompi kuin tasan 500,että ei ole pakko vaaaaaivata päätänsä armeijalistojen miettimisellä niin kauaa kuin 500 systeemillä.Kuten Rotk sääntökirjan kaikissa skenuissa sanotaan:few points won't make any difference,minusta esim. 503 vs 495 pts ottelu ei olisi kovinkaan epäreilu.
Itse taas en oikeastaan nää mitään huonoa tuossa pisteytys systeemissä. Ei minua ainakaan mitenkään häiritse se että jouduin muuttamaan 505 pisteen listan 500:aan, ainakin saatiin kitkettyä pois nuo Hero porukat, on kuitenkin suhteellisen vaikeaa muodostaa tasan 500 pelkistä Heroista
Kaikki Sotavasara.net:in Lord of the Rings pelaajat, tulkaa IRC-kanavalle #lotr-sotavasara @Quakenet
Nyt kun sain tuon GT-sääntöpaketin postissa, niin selasin sen läpi muidenkin muutosten varalta. Pisteytys on jonkun verran muuttunut, mutta GT-pisteytystä ei ole muutenkaan Suomessa käytetty.
Ainakin Peikko-rajoitus on palannut, eli listassa saa olla maksimissaan kaksi peikkoa (riippumatta tyypistä). Ajatuksia tästä?
Ainakin Peikko-rajoitus on palannut, eli listassa saa olla maksimissaan kaksi peikkoa (riippumatta tyypistä). Ajatuksia tästä?
Viimeksi muokannut Garoth, Ti 22.02.2005 09:12. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
itseä se ei haittaa sillä en enempää käyttäisikään silllä loppujen lopuksi peikot ovat pisteiden tuhlausta sillä sellainen möhkäle kuolee helposti nuolisateessa....Garoth kirjoitti:Ainakin Peikko-rajoitus on palannut, eli listassa saa olla maksimissaan kaksi peikkoa (riippumatta tyypistä). Ajatuksia tästä?
big or small,we loot it all.hmph..
Itse olen kyllä käyttänyt Cave Trolleja yhden ja kolmen väliltä. Tosin en ole pitkään aikaan käyttänyt tuota kolmen peikon listaa ja uudemmissa suunnitelmissa ei ole peikkoja ensinkään, joten ei tuo nyt mitenkään pahalta muutokselta vaikuta. Itse en kyllä pidä sitä tarpeellisena, kyllä se massan vähyys kostautuu aina sopivasti peikkoihin satsaaville.
Phil Kelly says "No!"
Siinä sitten hymyilyttää ku peikko nostetaan pöydältä pois.Jubbe kirjoitti:Höh! Tuo trolli juttu on kyllä ihan pässi. Olin itse joskus suunnitellut kolmen caviksen listaa. Trollit saattavat olla erittäin inhottavia, mutta ne eivät maksa pisteitään takaisin, lukuunottamatta tilanteita esim. Aragorn vs troll chief.
Olen kohta aikuinen, mutta en ihan vielä.
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
Ostetaan Lizardmenejä! Pistä YV! Ja tarjoa figujasi!
-
Kellokoneisto
Aivan, tätä myö olenkin koittanut selittää useaan otteeseen tuolla armeijalistoissa... Mutta, kolme ceivistä voi jo saadakin jotain aikaan, jos pääsevät kaikki yhdessä mysöömään...Jubbe kirjoitti:Höh! Tuo trolli juttu on kyllä ihan pässi. Olin itse joskus suunnitellut kolmen caviksen listaa. Trollit saattavat olla erittäin inhottavia, mutta ne eivät maksa pisteitään takaisin, lukuunottamatta tilanteita esim. Aragorn vs troll chief.
Ja, nyt tulee kyllä aikas Off Topic, mutta tässä tänään tuli lomittaja hakemaan meiltä sisältä mun kuittausta ja olin siinä juuri maalailemassa kaverille väsäämääni MT kapua, noh kirjoitin nimeni ja sitten se rupes kattoon vähän tarkemmin mitä väsäsin, heti ensimmäisenä tuli mieleen, että se huutaa kohta, että "mitäs h**vettiä noi ny si on olevinaan?" mutta se sanoikin, että "warhammerit on kyllä parempia, varsinkin skavenit, niillä voittaa aina..." Täytyy kyllä sanoa, etten ole yllättynyt vähään aikaan näin paljoa...ja olihan se aika lohduttavaa kuulla, että joku mua vanhempikin pelaa figuilla tällä kylällä...
Scavenger survivor's find a wa-he-y!
Heh heh!Kellokoneisto kirjoitti:Ja, nyt tulee kyllä aikas Off Topic, mutta tässä tänään tuli lomittaja hakemaan meiltä sisältä mun kuittausta ja olin siinä juuri maalailemassa kaverille väsäämääni MT kapua, noh kirjoitin nimeni ja sitten se rupes kattoon vähän tarkemmin mitä väsäsin, heti ensimmäisenä tuli mieleen, että se huutaa kohta, että "mitäs h**vettiä noi ny si on olevinaan?" mutta se sanoikin, että "warhammerit on kyllä parempia, varsinkin skavenit, niillä voittaa aina..." Täytyy kyllä sanoa, etten ole yllättynyt vähään aikaan näin paljoa...ja olihan se aika lohduttavaa kuulla, että joku mua vanhempikin pelaa figuilla tällä kylällä...
Aika yllättävää...
-
Kellokoneisto