Rackham: Swordsman of Alahan
Rackham: Swordsman of Alahan
Tässä on figu joka oli yks iso syy alkaa kerämään Alahanin joukkoja.
http://koti.mbnet.fi/~magrus/Figu/Sword ... tausta.jpg
Maalaus ei tee aivan oikeutta ukolle. Muunmuassa panssarissa olevat kohokuviot olis voinut tehdä paremmin, mutta kokonaisuutena ihan ok mun mielestä. Aika hankala saada kunnon kuvia ukosta myös ulkonevan poseerauksen takia.
http://koti.mbnet.fi/~magrus/Figu/Sword ... tausta.jpg
Maalaus ei tee aivan oikeutta ukolle. Muunmuassa panssarissa olevat kohokuviot olis voinut tehdä paremmin, mutta kokonaisuutena ihan ok mun mielestä. Aika hankala saada kunnon kuvia ukosta myös ulkonevan poseerauksen takia.
-
Viljanderi
Kokokuviot voisi maalata melkein valkoisella jotta ne erottuisivat panssarista kunnolla.
Miekassa voisi ihan rohkeasti vetää ne highlightit ihan valkoseen asti.
Nuo ruskeat viivat hameessa hiukan kummastuttavat. Ovatko ne varjoja vai kenties jotain mutaa?
Mutta muuten todella kiva nappi, sopii pelikentälle mainiosti.
Miekassa voisi ihan rohkeasti vetää ne highlightit ihan valkoseen asti.
Nuo ruskeat viivat hameessa hiukan kummastuttavat. Ovatko ne varjoja vai kenties jotain mutaa?
Mutta muuten todella kiva nappi, sopii pelikentälle mainiosti.
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
[@gawd]Panssarin värissä mennyt kataloogi junassa mielikuvituksen puutteessa. Tuo ruotsinpoika väri yhdistelmä vaan tuntuu niin kivalta 
[@Viljanderi] Kohokuviot on maalattu blendatulla valkea/ Bonewhite (molemmat vallejo) yhdistelmällä. Seuraaviin Alahan urhoihin tulee maanruskea darkline niiden vaaleiden sävyjen reunoille. Tuo NMM oli tuota kaveria maalatessa vielä hukassa nyt alkaa vähitellen tulemaan parempaa tulosta. Koetan välttää figuissa puhdasta mustaa ja valkoista, jotta tulee luonnollisemman näköistä lopputuloksista. Ruskeat viivat mekossa ovat jotain hihnoja, jotka eivät oikein erotu kuvassa.
[@Viljanderi] Kohokuviot on maalattu blendatulla valkea/ Bonewhite (molemmat vallejo) yhdistelmällä. Seuraaviin Alahan urhoihin tulee maanruskea darkline niiden vaaleiden sävyjen reunoille. Tuo NMM oli tuota kaveria maalatessa vielä hukassa nyt alkaa vähitellen tulemaan parempaa tulosta. Koetan välttää figuissa puhdasta mustaa ja valkoista, jotta tulee luonnollisemman näköistä lopputuloksista. Ruskeat viivat mekossa ovat jotain hihnoja, jotka eivät oikein erotu kuvassa.
-
Viljanderi
Jooh, mustaa kannattaa välttää, mutta oikeassa metallissa tuppaa usein olemaan ainakin yksi kohta joka "kokonaisheijastaa", jonka silmä näkee valkoisena ja häikäisevänä. Minulla on ollut tapana maalata ainakin jokin kohta miekasta aivan valkoisella.
Odotan innolla pääsyä mättämään Alahanejasi jossain turneessa
Odotan innolla pääsyä mättämään Alahanejasi jossain turneessa
"Always play on one and don't fake the funk." -Bootsy
[@Viljanderi] Juu mättöä varmasti aikaansaadaan
. Tuossa omassa possessa alkaa olla siinä 400 pinnaa maalattuna, mutta useita olennaisia yksiköitä, kuten knightit ja falconerit puuttuu vielä. Lisäksi Alahanin toinen ylpeys ritarien ohella eli maagit on vasta matkalla Ranskasta. Vasta muutaman pelin ottanut griffineitä vastaan ja voi todeta että tasapainoisia ovat porukat kun matsit oli paljon tasaisempia kun FB:ssä tahi 40k:ssa vaikka onnella onkin iso osa.
[@Iceman] Tuo NMM oli mulle aivan uusi juttu kun noita aloin sotkea. Tää swordsman on ensimmäisiä onnistuneita. Ne archerit jotka oon tänne postannu on noin puolenkymmentä hemmoa myöhemmin maalattuja ja eron huomaa ainakin luonnossa. Liilat hameet oli mun eka ajatus, mutta sitten katsoi hyllylle jossa liila-luu yhdistelmäinen Chaos marine armeija vilkutti joten ruotsiin päädyttiin. Rackhamin figuissa viehättää juuri tuo jokaisen porukan omalaatuinen tyyli. Kun pöydällä on kahden eri porukan hemmoja ei tarvii miettiä mitkä on samalla puolella.
[@Iceman] Tuo NMM oli mulle aivan uusi juttu kun noita aloin sotkea. Tää swordsman on ensimmäisiä onnistuneita. Ne archerit jotka oon tänne postannu on noin puolenkymmentä hemmoa myöhemmin maalattuja ja eron huomaa ainakin luonnossa. Liilat hameet oli mun eka ajatus, mutta sitten katsoi hyllylle jossa liila-luu yhdistelmäinen Chaos marine armeija vilkutti joten ruotsiin päädyttiin. Rackhamin figuissa viehättää juuri tuo jokaisen porukan omalaatuinen tyyli. Kun pöydällä on kahden eri porukan hemmoja ei tarvii miettiä mitkä on samalla puolella.
Hmm, mielenkiintoinen 
Punainen, sininen ja tuo NMM kulta(ko?) tukevat hyvin toisiaan, eli siis värit sopivat hyvin yhteen. Siitä plussaa.
Mutta missä black lineykset? Tämä kaipaisi mun mielestä niitä ja paljon.
Beissi on hieno. Se saa itse figun korostumaan, eli olet onnistunut siinä varsin mukavasti
Hienoa, näitä saisi olla näytillä täällä vähän enemmän.
Punainen, sininen ja tuo NMM kulta(ko?) tukevat hyvin toisiaan, eli siis värit sopivat hyvin yhteen. Siitä plussaa.
Beissi on hieno. Se saa itse figun korostumaan, eli olet onnistunut siinä varsin mukavasti
Hienoa, näitä saisi olla näytillä täällä vähän enemmän.
"Licence to screw up Commander, you heard it straight from the ship!" - Joker, Mass Effect 2
Kiitoksia, luulisinNightwish kirjoitti:Hmm, mielenkiintoinen![]()
Jep, tarkoitus oli saada tollainen iskevä paletti, joka toistuu läoi koko porukan. Panssari ei esitä kultaa vaan tuollaista lakattua keltaista. Ne reunat ja muut kohokuviot ovat tässä vielä vähän haussa, mutta ne sitten tuota mainittua kultaa. En ole noita linetyksiä paljon harrastanut, mutta seuraavissa ukoissa niitä on juuri kun huomasin tuloksen jäävän vähän valjuksi. Musta on liian tumma, mutta ruskeaan olen tyytyväinen ollut. Katotaan koska saan sellaisesta figusta kuvia, jossa tätä ruskeaa on käytetty.Nightwish kirjoitti:Punainen, sininen ja tuo NMM kulta(ko?) tukevat hyvin toisiaan, eli siis värit sopivat hyvin yhteen. Siitä plussaa.
Tarkoitus on laittaa jokaisesta joukkotyypistä kuva kunhan olen valmiiksi saanut
Miekka muuten on kuvissa paljon tummempi kuin luonnossa. Se vaan ei ota oikein tarkennusta asennosta johtuen. Katon jos ehdin/ jaksan ottaa sellaisen yläviisto kuvan, jossa se on fokuksessa.