Örkeille majoja
-
Pancake
Örkeille majoja
Mistäs näitä tai muita rakennuksia örkeille (ja gobboille) saisi tehtyä?
Ja minkälaista maastoa nigth gobboille vois tehä?
Ja minkälaista maastoa nigth gobboille vois tehä?
Kato armeijakirjasta.
No ei vaan. Armeijakirja on toki hyvä lähde, mutta voit surffata esimerkiksi GW:n sivuille, ja katsella O&G osiota, josko sieltä löytyisi jotain pientä inspiraatiota. Inspiraation - siis idean toteuttamiseen ohjeet ja vinkit löytyy mm. terrgenesis.co.uk-sivulta.
Örkkien luonne nyt yleensäkin suosii kaikkea romua ja sitä, mitä on lähimpänä saatavilla. Niinpä kannattaa käyttää kaikenlaisia irtoaseita yms. bitzejä ja kaikkea sälää, mitä löytyy, niin saat luotua örkkimäisen fiilingin. Niin, ja järjestys ei kuulu örkkileiriin, eli siitäkin on hyvä lähteä liikkeelle.
Itse olen tehnyt myös pienen örkkikylän, savimajoja siis. Kuvat voit itse kaivaa kotisivuiltani , siis täältä kohdasta "maastoa " ja "örkkikylä".
No ei vaan. Armeijakirja on toki hyvä lähde, mutta voit surffata esimerkiksi GW:n sivuille, ja katsella O&G osiota, josko sieltä löytyisi jotain pientä inspiraatiota. Inspiraation - siis idean toteuttamiseen ohjeet ja vinkit löytyy mm. terrgenesis.co.uk-sivulta.
Örkkien luonne nyt yleensäkin suosii kaikkea romua ja sitä, mitä on lähimpänä saatavilla. Niinpä kannattaa käyttää kaikenlaisia irtoaseita yms. bitzejä ja kaikkea sälää, mitä löytyy, niin saat luotua örkkimäisen fiilingin. Niin, ja järjestys ei kuulu örkkileiriin, eli siitäkin on hyvä lähteä liikkeelle.
Itse olen tehnyt myös pienen örkkikylän, savimajoja siis. Kuvat voit itse kaivaa kotisivuiltani , siis täältä kohdasta "maastoa " ja "örkkikylä".
-
Pancake
-
Goblinisti
- Viesti:
-
Pancake
No niinpäs tieysti. Kas kun en sitä heti älynnyt. *Yrittää keksiä jonkun tyhmän tavan rankaista iteseään tyylin: *Lyö itseään kaulimella päähän* mutta päätyy tulokseen että sellaisen kirjoittaminen tänne olisi kutakuinkin turhaa*Goblinisti kirjoitti:Yöhiidethän elelevät maan alla, ja tulessaan ulos nujakoimaan ei heillä ainakaan mitään majoja kentällä ole. Tyydy siis perustylsiin kukkuloihin tms.Pancake kirjoitti:ok kiitti tiedoista. Minkäslaista maastoa NGobboille saisi ja mistä?
Itse olen väsännyt tuollaisen örkki hutin näin:
1. Rautalangasta kehikko
2. Paperi suikaleita joita käytetään liisterin kautta
3. Sitten vaan paperisuikaleet siihen kehikon päälle.
Suikaleet näyttää aika paljon nahan palasilta.
Olenki juuri miettinyt miten tällainen mökki pitäisi maalata.
Tällain OT voisittekin kertoa miten se kannattaisi maalta niin että siitä saisi hienon?
1. Rautalangasta kehikko
2. Paperi suikaleita joita käytetään liisterin kautta
3. Sitten vaan paperisuikaleet siihen kehikon päälle.
Suikaleet näyttää aika paljon nahan palasilta.
Olenki juuri miettinyt miten tällainen mökki pitäisi maalata.
Tällain OT voisittekin kertoa miten se kannattaisi maalta niin että siitä saisi hienon?
Pari kuvaa, joissa esiintyy aikoinaan väsättyjä majoja. Pohjalla on muistaakseni ohuesta pahvista väännetty lieriö, joka jää kokonaan peittoon. Sen päälle liimataan sopiva ristikko rimanjämiä ja Tiimarin grillivartaiden pätkiä. Päällimmäisenä on liisterissä uitettuja kankaanpaloja. Koko roska maalataan reippain ottein ja halvalla maalilla ruskeansävyiseksi. Työvaiheita on useampia, mutta sarjatyönä näitä tekee vaikka pari kylällistä illassa jos tarvetta on.
Peikkojen äly on hitaanlainen ja ne epäilevät kovasti kaikkea mikä on niille uutta.