"Epäkelpo lomake" tyyliset virheet kirjautumisessa pitäisi olla nyt historiaa. T. ylläpito

Hell cannonin base

Warhammer Fantasy Battles -pelin palsta, jossa on tarkoitus keskustella kaikista niistä aiheista, jotka eivät sovellu muihin otsikoihin. Kysymyksiinkin vastataan, mutta käytä kuitenkin ensin hakua.
Janson

Hell cannonin base

Viesti Kirjoittaja Janson »

Niin, tällainen kysymys tuli mieleen, että minkäköhän kokoinen base tuolla hell cannonilla oikein olisi hyvä? Periaatteessahan sotakoneiden basella ei niin väliä ole, mutta kun hellis on myös lähitaistelija, niin se alusta olisi melkolailla välttämättömyys.

Ajattelin 100*100 basea, olisiko liikaa? Samankokoistahan voivat käyttää ainakin demonilegioonien juggerichariotit.
"Beibi, sulla on focusta, tekis mieli slammata sua. Haluisitsä marshalloida mun 'jackia?"
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

varmaan hyvä olis kaksi kärryn basea vierekkäin ja onhan tuolla galleriassakin kuva....

http://tranquility.1g.fi/upload/u16_t1109449868.jpg

en sitten tiedä mikä beissi tuo on mutta.....
big or small,we loot it all.hmph..
Attila

Viesti Kirjoittaja Attila »

Pyöreältä näyttäisi. Ehkei ihan Vanhan Maailman paras vaihtoehto FaBaan...
Taktiikka? Minä olen täällä heittämässä noppaa.
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

Pienin standardimittainen alusta, jolle hellevi mahtuu (jos jättää sivuketjut liimaamatta), on 75x100. Omani on tällaisella. 100x100-alustalla jää jo noin 2 senttiä per reuna tyhjää tilaa, vihollinen varmaan arvostaisi jos tässä tilassa olisi esimerkiksi kaaoskääpiöitä.

EDIT:
Attila kirjoitti:Pyöreältä näyttäisi. Ehkei ihan Vanhan Maailman paras vaihtoehto FaBaan...
Ei ole pyöreä, vaan 75x100. Näkyy paremmin tästä kuvasta.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
gawd

Viesti Kirjoittaja gawd »

on taidettu vähän piippua pidentää ,mutta millä olet saanut sen näyttämään samalta kuin alkuperäinen ?
big or small,we loot it all.hmph..
jullevi
Valvoja

Viesti Kirjoittaja jullevi »

gawd kirjoitti:on taidettu vähän piippua pidentää ,mutta millä olet saanut sen näyttämään samalta kuin alkuperäinen ?
Katsoin mallia alkuperäisestä ja yritin tehdä samannäköistä Green stuffilla, ja yllätyksekseni onnistuinkin kohtalaisesti. Mutta yritetään kuitenkin pysyä aiheessa, jos minun hellevistä on kysyttävää niin saa kysyä galtsussa tai YV:llä.
"It's a great excuse to start collecting ANOTHER army. One can never have enough armies and starting a new one is always exciting."
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “FB: Yleiset keskustelut”